|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Når er man tilgitt?Jeg sa noe som ble helt feil i tråden om den gutten som døde etter å ha fjernet mandlene. |
![]() |
![]() |
#2 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er man tilgitt?Jeg synes du har ryddet opp tilstrekkelig, ¨så synes det er rart hvis du fortsatt blir rød-prikket.
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er man tilgitt?Jeg har ikke fulgt med i den nevnte tråden, men jeg vet at jeg tidligere har rødprikket innlegg som vedkommende innlegger har beklaget senere i tråden. Sånn sett så er det jo mulig at de rødprikkene kommer fra folk som har begynt å lese tråden kronologisk. Det betyr for meg ikke at det forventes mer opprydning enn det som faktisk kommer senere i tråden.
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?Jeg har grønnprikket deg i den samme tråden fordi du ryddet opp på en veldig fin måte. Alle kan tråkke feil, men det er slettes ikke alle som er så villig til å innrømme at man har driti seg ut og prøve å fikse opp i det. Jeg synes det står respekt av det, derfor fikk en grønn prikk av meg.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?
Jeg har jo slettet innlegget jeg skrev for lenge siden - jeg ble prikket fordi det hang igjen noe av det i et quote. Innlegget mitt var ikke der til å prikkes mer engang. :furter:
Jeg så det, den ble jeg faktisk veldig glad for. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?Da er det ihvertfall avklart at den som er sint for det som ikke lenger står der i tillegg mener at jeg er en dårlig forelder. |
![]() |
![]() |
#7 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når er man tilgitt?Jeg aner heller ikke hva du skrev, men du har altså ryddet opp opp og det er jo bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?La det gå. Folk leser i en quote hva du har skrevet, de syns fremdeles det var smakløst, og de sier ifra til deg om det.
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
Mener du det? Poenget her er jo at innlegget ikke var ment støtende. Det er en vesentlig forskjell, føler jeg. Et feilslått forsøk på spøk er da noe helt annet enn å være direkte ufin?
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?Klart det hjelper! |
![]() |
![]() |
#11 |
Nå også i farger
Helt enig. Det var slik jeg oppfattet det som ble skrevet også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Teller ned
Hvis du leser innlegget mitt så ser du at jeg IKKE har lest innlegget smilefjes refererer til. Jeg svarer på et generelt grunnlag, noe hun også spør om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?Lev med det ang go on! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?Jeg tror nok at hvis noen hadde påstått at kvinner som bor på krisesenter skulle vært fratatt barna sine, så ville jeg nok husket hvem som skrev det. Sånn sett er jeg med Benzo. |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
Joa, jeg har roet meg ned igjen nå. |
![]() |
![]() |
#16 |
Ferskus
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hordaland
![]() |
Denne skriver jeg under på
![]() |
![]() |
#17 |
Mother of Dragons
|
Jeg synes at folk kan godt lese hele tråder før de prikker eller blir sure, nettopp fordi det kan være at noe har endret seg senere. Jeg synes det er litt stuck-up generelt å bli sur over en spøk som åpenbart ikke var vondt ment.
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Når er man tilgitt?Hos meg kan ting sitte i en stund om jeg er veldig sjokkert, men jeg er heldigvis glemsk. Enkelte nick demrer det at de har vært ganske patetiske en gang, men jeg husker sjelden lenge. Burde kanskje som noen jeg vet om lagre prikkelistene, men DER går grensen for meg. De er ikke så viktige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?Jeg leste noe av det du skrev i andres sitater, og hadde innlegget ditt stått hadde det garantert fått rød prikk herfra. Jeg oppfattet at du slettet innleggene fordi de ikke passet i tråden -ikke fordi spøken var direkte smakløs, og dermed kunne jeg nok rødprikket et annet innlegg om jeg fremdeles så rødt.
![]() |
|
|