Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg tror ikke det jeg ser

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-09, 10:06   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke det jeg ser

Her er det jo så og si aldri snø, vi kan gå hele året uten å se et eneste snøfnugg noensinne. Men som regel er det vel kanskje 3-4 dager med litt snø/slaps om vinteren.
Nå har vi hatt snø i ukesvis (litt av og på), og i dag da jeg stod opp var det så mye snø ute at jeg trodde jeg hadde våknet opp i Kautokeino eller noe. Det snør enda, noe helt vanvittig, og det ser omtrent sånn ut ute (tok masse flotte bilder men USB-greia funker ikke med simkortet mitt). Helt utrolig, jeg tror ikke jeg har sett så mye snø her på, ja så lenge jeg kan huske?
Det var hvertfall god trim å trille til barnehagen i dag. Herregud, jeg måtte bruke alle kreftene jeg hadde for å få vogna fremover, svetten silte! Selv om det er helt nyydelig med denne snøen, er jeg sannelig glad for at dette hører til sjeldenhetene. *puh*

Gammel 17-02-09, 10:09   #2
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Jeg tror ikke det jeg ser

Til og med i Bergen snør det tett nå. Så når blir bilen stående igjen. Luftet den i går for da var det plussgrader og bart.

Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 10:11   #3
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Fikk sjokk når jeg stod opp. Det er kjekt med snø, slik det var sist uke. Men dette av og på med snø, slaps og is er bare irriterende.

Gammel 17-02-09, 10:12   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjipt at mannen MÅ kjøre til jobben, det går ikke busser her så tidlig. Idiotisk. Misunner ikke han som måtte kjøre i morges, nei.

Gammel 17-02-09, 10:18   #5
Skvetten
Passiv

Standard

Huff, det må ha vært ille i dag altså. Stakkars mannen, han har min medfølelse.

Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 10:31   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her også snør det masse. Det er helt nydelig ute.

Gammel 17-02-09, 10:32   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, jeg tok masse bilder på vei til barnehagen. Vakkert! Jeg synes det er finest om natten eller sent på kveld/grytidlig, når det enda er mørkt. Da er det så fredelig.

Gammel 17-02-09, 10:34   #8
Skvetten
Passiv

Standard

Å, ja! Det er så vakker ute da. Gleder meg til å gå tur i kveld jeg.

Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 10:36   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene begynner faktisk å bli litt lei.

Gammel 17-02-09, 10:37   #10
Skvetten
Passiv

Standard

Er det mulig, Sitron?

Jeg er drittlei og jeg er ganske glad i snø. :voksen og har blitt kjedelig over natten:

Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 10:37   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ja, de vil ikke engang ut om ettermiddagen. Gærne unger.

Gammel 17-02-09, 10:40   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

JEG er litt lei, fordi det er så vanskelig å gå med vogna ute, og jeg kjører ikke bil når det snør så hardt. Men eldste våknet med et HYL i morges, da hun så ut vinduet. Hun elsker snø og smilte fra øre til øre.

Gammel 17-02-09, 10:40   #13
Skvetten
Passiv

Standard

Hehe, tenk det. Husker ikke at det var sånn da jeg var liten, men så er jeg en dinosaur også da.

Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 10:46   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det var hvertfall god trim å trille til barnehagen i dag. Herregud, jeg måtte bruke alle kreftene jeg hadde for å få vogna fremover, svetten silte!

Dette har jeg erfaring med. Jeg får skikkelig trim to ganger om dagen nå, for det 800 meter i snø med barnevogn. Til barnehagen er det slak oppoverbakke hele veien, så det er litt ekstra strevsomt.

Snuppa var så søt da vi kom i barnehagen en dag etter det hadde snødd litt ekstra mye: "Men mamma. Alle tingene i barnehagen har jo blitt borte!" De var skjult av snøen.

Gammel 17-02-09, 10:49   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Haha, herlig. Eldste er også helt fascinert og stirrer måpende på trærne som er helt HVITE nå, de pleier jo ikke å være dét.

Gammel 17-02-09, 10:53   #16
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bor i nordenden av Sola og brukte en time på veien uten å komme meg over i Stavanger kommune. Hørte rykter om 2,5 times kjøring for å komme inn til Stavanger sentrum, så da snudde jeg. Det blir oppgaveskriving hjemme i dag, gitt.

Gammel 17-02-09, 10:59   #17
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er det også mye snø, jeg synes det er koselig, men kommentaren fra Knoll i går var " å ti går enkli snøen vekk, mamma?"

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 11:11   #18
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I Oslo har det ligget snø i flere uker nå... Det i seg selv er ikke ofte. Det kommer mye snø, så ligger det en uke, så regner det vekk... også på'n igjen. Holke er det jeg er mest vant med.

Syntes det er helt flott at snøen blir liggende. Kjipt at trafikken blir paralysert bare. Unngår rushtrafikken for enhver pris.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 11:38   #19
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

I Oslo har det ligget snø i flere uker nå... Det i seg selv er ikke ofte. Det kommer mye snø, så ligger det en uke, så regner det vekk... også på'n igjen. Holke er det jeg er mest vant med.

Nå måtte jeg le litt. Da jeg var liten, så lå sneen i 3mnd i strekk i Oslo. Den gang da osv... Tidene forandrer seg. Resten av din beskrivelse passer utmerket til trønderværet.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 11:44   #20
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Masse snø her og. Og mannen måtte kjøre på jobb i dag. Eg såg helst at han lot det vera. Smale, trange bygdeveier på dette føret er ikkje noko å trakte etter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.