|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg tror ikke det jeg serHer er det jo så og si aldri snø, vi kan gå hele året uten å se et eneste snøfnugg noensinne. Men som regel er det vel kanskje 3-4 dager med litt snø/slaps om vinteren.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serTil og med i Bergen snør det tett nå. Så når blir bilen stående igjen. Luftet den i går for da var det plussgrader og bart. |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serFikk sjokk når jeg stod opp.
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serKjipt at mannen MÅ kjøre til jobben, det går ikke busser her så tidlig. Idiotisk. Misunner ikke han som måtte kjøre i morges, nei.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serHuff, det må ha vært ille i dag altså. Stakkars mannen, han har min medfølelse. |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serHer også snør det masse. Det er helt nydelig ute.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serJa, jeg tok masse bilder på vei til barnehagen. Vakkert! Jeg synes det er finest om natten eller sent på kveld/grytidlig, når det enda er mørkt. Da er det så fredelig.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serÅ, ja! Det er så vakker ute da. Gleder meg til å gå tur i kveld jeg. |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serEr det mulig, Sitron? |
![]() |
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serJa, de vil ikke engang ut om ettermiddagen. Gærne unger.
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serJEG er litt lei, fordi det er så vanskelig å gå med vogna ute, og jeg kjører ikke bil når det snør så hardt. Men eldste våknet med et HYL i morges, da hun så ut vinduet. Hun elsker snø og smilte fra øre til øre.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serHehe, tenk det. Husker ikke at det var sånn da jeg var liten, men så er jeg en dinosaur også da. |
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg ser
Dette har jeg erfaring med. Jeg får skikkelig trim to ganger om dagen nå, for det 800 meter i snø med barnevogn. Til barnehagen er det slak oppoverbakke hele veien, så det er litt ekstra strevsomt.
![]() |
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serHaha, herlig.
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serBor i nordenden av Sola og brukte en time på veien uten å komme meg over i Stavanger kommune.
![]() |
![]() |
#17 |
nygift
|
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serHer er det også mye snø, jeg synes det er koselig, men kommentaren fra Knoll i går var " å ti går enkli snøen vekk, mamma?"
![]() |
#18 |
Pauset
|
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serI Oslo har det ligget snø i flere uker nå... Det i seg selv er ikke ofte. Det kommer mye snø, så ligger det en uke, så regner det vekk... også på'n igjen. Holke er det jeg er mest vant med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg ser
Nå måtte jeg le litt. Da jeg var liten, så lå sneen i 3mnd i strekk i Oslo. Den gang da osv... Tidene forandrer seg. Resten av din beskrivelse passer utmerket til trønderværet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Unik
|
![]() Sv: Jeg tror ikke det jeg serMasse snø her og. Og mannen måtte kjøre på jobb i dag. Eg såg helst at han lot det vera. Smale, trange bygdeveier på dette føret er ikkje noko å trakte etter.
![]() |
|
|