|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
med mange baller i lufta
|
![]() Skinn- eller stoffsofa?Vi vurderer å kjøpe en Hjellegjerde Mantovani sofa, 3 + 2,5 seter. Men vi klarer ikke å bestemme oss for om vi skal ha skinn eller stoff.
![]() |
#2 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skinn eller stoffsofa?Jeg synes stoff er lunest, men skinn mest praktisk. Jeg hadde valgt skinn. Dessuten er det ikke nødvendigvis klamt å sitte i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Skinn eller stoffsofa?Jeg hadde valgt stoff |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Skinn eller stoffsofa?Neida, det trenger sikkert ikke bli klamt.
![]() |
#6 |
Bare sær
![]() Sv: Skinn eller stoffsofa?Jeg foretrekker skinn. Stoff kan være så vaskbart det vil, men man må fortsatt gjøre jobben med å ta det av og vaske det. Med skinnsofa slapper jeg mer av, og jeg har ikke merket at den er klam.
![]() |
#8 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Skinn eller stoffsofa?SÅpass fort ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Skinn eller stoffsofa?Vi har skinnsofa, skal ikke ha noe annet med små barn i hvertfall.
![]() |
#10 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Skinn eller stoffsofa?
I ny og ne? Her er trekkene nyvasket på fredag og flekkete lørdag formiddag. Og sånn går nu dagan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skinn- eller stoffsofa?Jeg hadde valgt stoff
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skinn- eller stoffsofa?Jeg hadde valgt stoff. Vi har stoffsofa selv og har ikke angret et sekund. Det er litt forskjell på stoff og stoff da. Tidligere hadde vi en mørk Karlanda fra Ikea, og der vistes flekker kjempegodt, mens nå har vi en lys beige hvor det skal mye til før det blir synlige flekker. Stoffet er litt spettete og ikke helt glatt, jeg tror det hjelper på. Og er det vaskbare trekk er det ihverfall ikke noe å tenke på. Vi har ikke avtagbare trekk, men det går helt fint likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Skinn- eller stoffsofa?Om vi skal ha skinn, skal vi ha den i en brunfarge som denne:
![]() |
#14 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Skinn- eller stoffsofa?Vi har også avtagbare trekk på vår sofa, og det hender jeg vasker det (kanskje to ganger i året). Da jeg hadde gulpebaby var den helt for jævlig. Beklager ordbruken, men jeg finner ikke noe mer dekkende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Skinn- eller stoffsofa?Stoff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Skinn- eller stoffsofa?Vi har begge deler, en skinnsofa oppe på tv-rommet og en microfiber sofa i stua. Lekre begge to, og like praktiske egentlig. Bare å vippe av trekket på sofaen i stua, hive dem i vaskemaskinen og tørke de over natta. Det går også helt fint å tørke over den med en klut. |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Skinn- eller stoffsofa?Vi har ikke vasket våre trekk enda.. bare tørket av. Selv om vi har to barn
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Skinn eller stoffsofa?
Signerer denne.Vi har skinnsofa fra Bohus,og angrer ikke på det.Sofaen som var avbildet var veldig fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|