|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Madam Mim? (Og andre som har linsegryte-oppskrifter)Husker du den torskegryten med linser som du lagde når jeg var på besøk hos deg i ... eh ... 2004 eller noe sånt?
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Madam Mim? (Og andre som har linsegryte-oppskrifter)Det var bare noe jeg fant på.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Madam Mim? (Og andre som har linsegryte-oppskrifter)Denne synes jeg er veldig god, men den er litt sterk. Hvis du vil ha den litt mer mettende så er det godt med kylling oppi og nystekte rundstykker til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Live and let live
|
![]() Sv: Madam Mim? (Og andre som har linsegryte-oppskrifter)Takk.
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Madam Mim? (Og andre som har linsegryte-oppskrifter):abbonerer på denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Madam Mim? (Og andre som har linsegryte-oppskrifter)Pussig at denne skulle dukke opp, jeg lagde min første rett med linser i går. Det har jeg aldri hatt i hus før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Madam Mim? (Og andre som har linsegryte-oppskrifter)
Lillebror elsket det! Han satt og sa nam, nam, nam gjennom hele måltidet og nektet oss å rydde linsegryten av bordet, og så gikk han i rute ut på kjøkkenet og spiste "nam-nam" frem til han skulle legge seg.
![]() |
|
|