Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg utfordrer-tråd!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-09, 10:08   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg utfordrer-tråd!

Tør noen bli med på en "Jeg utfordrer ..."-tråd? Jeg forsøker å begynne med å utfordre --- wait for it ---- smilefjes: Smilefjes, jeg utfordrer deg til å bli En som ikke drikker mer PM i dag. Tar du utfordringen?

Hvem som helst kan utfordre i tråden, men de som tar i mot utfordringen har mer vekt bak når de utfordrer videre.

(Ja, jeg har litt vanskelig for å konsentrere meg på jobb i dag. I går var jeg derimot veldig effektiv.)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 10:12   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Jeg utfordrer-tråd!

Hvorfor følte jeg at navnet mitt sto i HI i denne tråden tro?

Nei, ikke i dag, har feber og kløe så det jomer etter. Men med en gang kløen slipper så tar jeg jammentameg den utfordringen jeg!

Før helga vil jeg være pm-fri.

Da utfordrer jeg balanse tilbake til å gå tur to ganger denne uka - fort nok til at du blir lett anpusten, men ikke heseblesende.

Hehe - og til å smile til en fremmed mann én gang før helgen er omme. :tar i litt:

Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 10:13   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er jeg helt fjern når jeg ikke umiddelbart skjønner hva pm er? Noe til å drikke?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 10:13   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønte ikke hva smilefjes skulle gjøre?

Gammel 03-02-09, 10:14   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pepsi Max.

Jeg kjenner jeg skal holde meg laangt unna denne tråden.

Gammel 03-02-09, 10:14   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, er det pepsi max det er snakk om?

Gammel 03-02-09, 10:14   #7
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så det var ikke bare meg altså.

Pepsi Max, faktisk.

Gammel 03-02-09, 10:15   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg skal slutte med min droge nr 1 - jeg er smilefjes, 37 år og jeg er en pepsimaxiker. Jeg har minus noen få dager til jeg slutter.

Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 10:16   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Ja, ja. Vi har alle vårt.

Gammel 03-02-09, 10:17   #10
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hva! Utfordrer du tilbake igjen, altså. :så ikke den komme:

Jeg kan ta turutfordringen, men gjør oppmerksom på at det vil medføre mangler i jobb og barnehageantrekk på grunn av ruvende kleshauger både her og der, samt ellers vedvarende kaos i hjemmet. (Jeg har fått en tenåring til låns i to uker, og det tar jammen tid. Alt de vil og skal og kjøres hit og dit, og selskap vil de ha også.)

Jeg nekter å smile til noen menn.

Da sender jeg en utfordring videre til Iset:
Iset, jeg utfordrer deg til å gå en tur over motorveien og bort til Soma gård i dag eller i morgen. Selv om du ikke har tid.

Gammel 03-02-09, 10:19   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

F5 altså. Nå så jeg at det ble både PM forvirring og at Iset ante uråd.

Gammel 03-02-09, 10:21   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Hva! Utfordrer du tilbake igjen, altså. :så ikke den komme:

Jeg kan ta turutfordringen, men gjør oppmerksom på at det vil medføre mangler i jobb og barnehageantrekk på grunn av ruvende kleshauger både her og der, samt ellers vedvarende kaos i hjemmet. (Jeg har fått en tenåring til låns i to uker, og det tar jammen tid. Alt de vil og skal og kjøres hit og dit, og selskap vil de ha også.)

Jeg nekter å smile til noen menn.

Iset, jeg utfordrer deg til å gå en tur over motorveien og bort til Soma gård i dag eller i morgen. Selv om du ikke har tid.

Da tar vi turen. Ta med tenåringen på tur - eller bruk denne som husslave. :Hakuna matata:

Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 10:30   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

PM var gresk for meg også, gitt!

Nåde den som utfordrer meg til å kutte bamsemums! (I går spiste jeg det faktisk ikke, dog. Vi hadde bare vond kokesjokolade i hus.)

Gammel 03-02-09, 10:32   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg utfordrer elinblu til å spise bamsemumsen sin med god samvittighet. Hvis det ikke er et problem trenger det ikke å fikses.

Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 10:34   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg utfordrer elinblu til å spise bamsemumsen sin med god samvittighet. Hvis det ikke er et problem trenger det ikke å fikses.

Den utfordringen tar jeg! (Har vært på vekta i morges.)

Gammel 03-02-09, 10:35   #16
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Du er flink, Elinblu, dette klarer du.
(Jeg er bare delvis ironisk, den samvittigheten kan være en sleip snegle.)

Gammel 03-02-09, 10:36   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg forkaster den utfordringen fordi a) jeg sitter her med omgangssyke og en femåring med det samme, og b) jeg hadde nok ikke giddet om jeg var frisk engang.

Gammel 03-02-09, 10:46   #18
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Uff da, stakkars dere. b) visste jeg, det var derfor jeg utfordret.
Jeg har lyst til å utfordre Veronal, men finner ikke en passende oppgave.

Gammel 03-02-09, 10:48   #19
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Utfordre meg da!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 10:48   #20
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Veronal er veldig syk, full av selvmedlidenhet, alene om ansvaret for et lite barn og takler ikke utfordringer i dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.