Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvorfor lagde de filmen til Da Vinci koden først?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-09, 17:41   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor lagde de filmen til Da Vinci koden først?

Når boken til Engler&Demoner kom ut først?

Holder på å lese Engler&Demoner nå, filmen kommer på kino i mai så tenkte jeg skulle få lest boken først denne gangen.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 17:57   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor lagde de filmen til Da Vinci koden først?

Fordi den solgte best av de to kanskje?

Gammel 21-02-09, 18:03   #3
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og de har ingen ting med hverandre å gjøre har de vel?

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 18:11   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi det var Da Vinci-koden som ble mest kjent.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 18:13   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Og de har ingen ting med hverandre å gjøre har de vel?

Bøkene? Nei, sett bort i fra at de har samme hovedperson, så har ikke handlingen noen sammenheng, nei.

Gammel 21-02-09, 18:18   #6
Martemor
Fullverdig medlem

Martemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Martemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bøkene handler om samme professor. og henger sammen med hverandre.
Grunnen (som jeg har hørt) er at de ikke trodde filmen kom til å selge. (sikkert som sakt over her, at da vinci koden ble mest populær?)

Har ikke lest bøkene, men har sett filmen.
Gleder meg nå vilt til engler og demoner kommer ut!

Martemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 18:28   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lest bøkene (og sett filmen), og historiene har ingenting med hverandre å gjøre, og det har ingenting å si for handlingen hvilken rekkefølge man leser dem i, eller ser filmene. Eneste de har til felles er nevnte professor.

Siden Angels & Demons tross alt var en bedre bok, håper jeg også den filmer blir betraktelig bedre enn filmatiseringen av Da Vinci-koden, det var begredelige greier.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 18:45   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martemor, her.

Bøkene handler om samme professor. og henger sammen med hverandre.

Har ikke lest bøkene, men har sett filmen.

Hvordan vet du at bøkene henger sammen når du ikke har lest dem? De henger ikke sammen.

Gammel 21-02-09, 18:50   #9
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg likte Engler og demoner, og gler meg til filmen. Filosofisk (og religiøst) sett er den veldig interessant, men eg fryktar at det er eit fokus filmen ikkje vil belyse i særleg grad.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 19:00   #10
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen fler enn meg som brukte sikkert 5-6 ettermiddager for å lage ambigram av navnet sitt etter å sett de kule i Angels & Demons?

Gammel 21-02-09, 19:55   #11
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

åå jeg gleder meg sånn til den filmen kommer. jeg leste ut boken på en helg.. klarte nesten ikke legge den fra meg.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:23   #12
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Er det noen fler enn meg som brukte sikkert 5-6 ettermiddager for å lage ambigram av navnet sitt etter å sett de kule i Angels & Demons?

En kamerat av meg hadde kun hørt boken på lydbok, og han ble veldig nysgjerrig da jeg sa at jeg hadde sett ambigrammene. Han måtte låne boken bare for å sjekke dem ut.

Gammel 21-02-09, 20:55   #13
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hmm, så langt har jeg ikke kommet enda.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 23:34   #14
Martemor
Fullverdig medlem

Martemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Martemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hvordan vet du at bøkene henger sammen når du ikke har lest dem? De henger ikke sammen.

Beklager, min feil.
Var bare overbevist om at de hang sammen, men da er det bare professoren som er en gjenganger.
Må ta meg tid til å lese bøkene en gang.

Martemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 09:30   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en av de beste bøkene jeg har lest, gleder meg ihjel til filmen!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.