|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Quizzzzzzz |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Quizzzzzzz"Dette var bra svart og du er snart med i gjengen med de kule du også! "
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: QuizzzzzzzJeg forlanger å få vite om noen mener at drømmeprinsen heter Einar? |
![]() |
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Quizzzzzzz
Me too.
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: QuizzzzzzzJeg skal lage en ny og mer omfattende test senere. Denne er litt lite nyansert ser jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: QuizzzzzzzJeg var forresten så dårlig at jeg nok ikke er med lant de kule nei. |
![]() |
![]() |
#16 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: QuizzzzzzzDette var bra svart og du er snart med i gjengen med de kule du også!
![]() |
#17 |
Mother of Dragons
|
Jeg ble veldig forvirret over spørsmålet om OSP som jo er Open Settlement Protocol, er det ikke? Men fant det ikke i alternativene.
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: QuizzzzzzzJeg lagde en liknende test for halvannet år siden, husker jeg. Artig å se om den virker helt utdatert nå.
![]() |
![]() |
#19 |
Mother of Dragons
|
Neida, den er finfin ennå den. Jeg fikk
![]() |
#20 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: QuizzzzzzzDette var bra svart og du er snart med i gjengen med de kule du også!
![]() |
|
|