|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Nedlastning av noe som tar tidhvordan forhindre at det blir brudt? Vi skulle laste ned nye kart på gps, og det står at det er viktig å ikke bryte nedlastningen. Men jeg ahr ikke tid og mulighet til å sitte forann pc hele dagen, nedlastningen (en av tre) er beregnet til å ta en time!! Dersom pc går i dvale, brytes nedlastningen dA? Kan jeg gjøre noe for å forhindre at pc går i dvale?
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nedlastning av noe som tar tidGår den i dvale når den laster ned, da? Det gjør ikke min. Den går i dvale ganske kjapt når det ikke er aktivitet på den (etter mine innstillinger), men nedlasting er jo aktivitet.
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nedlastning av noe som tar tidHos meg er det på Kontrollpanel - Strømalternativer (XP).
![]() |
#5 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Nedlastning av noe som tar tiddet stod slå av skjerm etter 15 min (forandret nå til aldri)
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Nedlastning av noe som tar tidMin vil ikke laste om den går i dvale. Dvs laptopen vil ikke det. Den stasjonære er det anderledes med, men det har nok med innstillingene å gjøre ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|