Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Avsporing fra "Ville du kysset denne mannen?"

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-09, 21:41   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Avsporing fra "Ville du kysset denne mannen?"

Som en avsporing fra tråden Ville du kysset denne mannen? tenkte jeg kanskje dette kunne være interessant ...

Det var jo mange som nevnte at de mye heller ville kysset eller latt seg sjarmere av Sturla Berg-Johansen. Vel, hvordan det ville vært får visst alle som kunne tenkt seg å gjøre det, inkl. undertegnede, leve i evig uvisshet om - mannen er homofil!!

http://www.tv2underholdning.no/gkn/article2587970.ece

Egentlig sjokkerer det meg vel ikke, han har jo vært evig ungkar i så måte. Kåra til Norges mest sexy programleder og ettertraktede ungkar; kanskje bare det burde vært varsko nok!?? Jaja, enda en "bortkasta" grepa kar!

Gammel 25-02-09, 21:46   #2
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing fra "Ville du kysset denne mannen?"

Det var nå litt trist da. Søt fyr igrunn. Heldig han som får han.

Husker vi stod å krangla med dørvaktene her i byen for mangen år siden. De var utrolig brutale med en litt for full fyr som de heiv ut. Fyren landa i asfalten og skadet seg faktisk. Tenkte i ettertid, jaja, da har man gjort de også. Stått sammen med Sturla og kjeftet på dørvakter.

Gammel 25-02-09, 21:47   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Typisk, helt typisk!

Gammel 25-02-09, 21:48   #4
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sjarmerende liten kar er han uansett legning.
Er litt overrasket, men har ikke tenkt på legningen hans, er ett fett for meg om han er homo eller hetero så lenge han har det bra med seg selv.
Er vel heller rart at media ikke har snappet det opp tidligere.

Gammel 25-02-09, 21:51   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Å jada, han er like pen og sjarmerende nå som han var mens han fortsatt var hetero; i min verden!! Har ingenting imot homofile jeg, men det var litt som Sitron beskriver det: "Typisk, helt typisk!"

Gammel 25-02-09, 21:52   #6
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jøss, det hadde jeg ikke trodd.

Gammel 25-02-09, 21:56   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trist? Nei, synes ikke det, menst trist at han ikke har følt at han kunne leve ærlig før nå.

Av en eller annen grunn ble jeg ikke så overrasket.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 09:02   #8
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flott for ham at han har kommet ut av skapet. Det må være slitsomt å holde legningen sin skjult.

Gammel 26-02-09, 09:28   #9
Left
Passiv

Standard

Kanskje han stiller kombinert? Han har vært bortpå en del damer også han.

Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 09:34   #10
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Kanskje han stiller kombinert? Han har vært bortpå en del damer også han.

Han sier visst selv at han har stilt i kombinertklassen i åresvis. Sikkert ikke ulikt mange andre som til slutt "kommer ut av skapet".

Overrasket? Nei. Jeg er ikke det. I den grad jeg har tenkt tanken på hvilket kjærlighetsliv denne kjekke karen egentlig har. Håper han finner kjærligheten.

Gammel 26-02-09, 09:35   #11
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Han er en lekkerbisk. Uansett legning.

Gammel 26-02-09, 09:38   #12
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det er større sjanse for at han her finner seg en fin homomann enn at ekteskapet mellom Jan Thomas og fjortisen holder.

Gammel 26-02-09, 09:38   #13
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har aldri sett han før. Hvem er han? Hva er han kjent for?

Gammel 26-02-09, 09:39   #14
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Han er pulbar. Rett og slett.

Gammel 26-02-09, 09:39   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg nekter å tro at du ikke har sett han her før, med mindre du aldri ser på tv.

Gammel 26-02-09, 09:40   #16
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Jeg tror Stompa tulle rmed oss.

Gammel 26-02-09, 09:42   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det skal ha ha. Jeg har fortsatt kysset på han om anledningen hadde bydd seg altså. *åpen*

Forøvrig synes jeg jo det er bra at han omsider står fram. (eller, uviktig at han står frem egentlig)

Gammel 26-02-09, 09:42   #18
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Eg og!

Gammel 26-02-09, 09:43   #19
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Gammel 26-02-09, 09:45   #20
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg nekter å tro at du ikke har sett han her før, med mindre du aldri ser på tv.

Hva da på tv? Jeg ser nesten bare serier og filmer, og nå som jeg laster ned ser jeg nesten ikke tv mer. Ser aldri underholdningsprogrammer. Er det det han er kjent fra? :tuller ikke:

Emneord
homofil, sturla

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.