|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Dere som jobber natt, hvordan legger dere opp dagen?Sover dere før første nattevakta? Sover dere lenge etter siste for å få snudd?
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som jobber natt ... hvordan legger dere opp dagen?Mannen min jobber natt, og før første nattevakt sitter han oppe til 3-4 tida på natta, og sover til han våkner, normalt kl 12-14. Mellom nattevaktene sover han 7.30-15, og etter siste nattevakt sover han til 13.30 eller 14.00. Så får han normalt sove til iallfall 8-9 dagen etter det igjen.
![]() |
#3 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som jobber natt ... hvordan legger dere opp dagen?Jeg jobber 50 % natt.
![]() |
#4 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dere som jobber natt ... hvordan legger dere opp dagen?Det som har fungert best for meg, er å stå opp til normal tid den morgenen jeg skal på jobb til natten for så å sørge for en time på øyet før jeg skal på jobb.
Mamma til fem Wish It ☆ Dream It ☆ Do It Sist redigert av amor : 02-03-09 kl 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Dere som jobber natt ... hvordan legger dere opp dagen?
Ganske nøyaktig det samme som Gojenta.
![]() |
![]() |
#6 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Dere som jobber natt ... hvordan legger dere opp dagen?
Håper du får sove litt før nattevakt da, ellers blir det jo litt tøft for deg....
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Dere som jobber natt, hvordan legger dere opp dagen?Jeg har svært sjelden problemer med å få sove i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som jobber natt, hvordan legger dere opp dagen?Jeg sover så lenge jeg klarer før første nattevakt, dvs ca 11-12.
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
![]() Sv: Dere som jobber natt, hvordan legger dere opp dagen?Jeg drøyer leggetiden dagen før nattvakten, og sover så lenge som mulilg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|