Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Drammen: Er det langt fra togstasjonen til stoff og stil?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-09, 08:09   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Drammen: Er det langt fra togstasjonen til stoff og stil?

Er det langt mellom togstasjonen og stoff og stil i drammen?

:ikke kjent:

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 08:19   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drammen: Er det langt fra togstasjonen til stoff og stil?

Jepp. Stoff & Stil ligger ute i Kobbervikdalen.

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D...%26tab%3Droute

Sånn, nå skal det stemme.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 08:20   #3
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Æsj.

Gammel 02-03-09, 08:28   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan ta buss - det er ikke langt.

Gammel 02-03-09, 09:00   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Standard

Ok, jeg får sjekke mulighetene. Jeg kan også kjøre i og for seg, men det frister lite i dette snøkaoset.

Gammel 02-03-09, 09:37   #6
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Du kan ta buss - det er ikke langt.

Hvilken buss skulle det være? Bussen til Kobbervikdalen?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 09:42   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Buss nr. 96 mot Sande - du går av en-eller-annen plass i Kobbervikdalen. Du må visst gå et lite stykke (Stoff og stil er på andre siden av E18.)

Ellers er det veldig lett å dra til Stoff og stil med bil. E18 hele veien og du ser Stoff og stil fra E18 før avkjøringen.

Gammel 02-03-09, 09:46   #8
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Ok. Jeg visste ikke at det var noen stoppesteder for buss der, men det er fordi jeg tenkte E18.
Det er enkelt å kjøre dit ja, jeg ville gjort det.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 09:49   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville helt klart kjørt bil. Det er halvannen kilometer å gå fra busstoppen til Stoff & Stil, fordi det er ikke noen snarvei. Man må gå oppom Eikhaugen, og så ned mot E18 igjen.

minibolle mai 2012
Gammel 02-03-09, 10:01   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Standard

Da blir det vil en av dagene.

Gammel 02-03-09, 11:11   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spekulert på det samme, Hasselnøtt, men tror det ender med postordre for meg.

Gammel 02-03-09, 13:04   #12
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har spekulert på det samme, Hasselnøtt, men tror det ender med postordre for meg.

Jeg synes det er litt vanskelig å få inntrykk på nettsidene deres?
Jeg trenger stoff til hyttegardiner, samt stoff til kjoler. Inspirert av deg, altså.

Gammel 02-03-09, 13:06   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så hyggelig! Det er helt sikkert best å se stoffene på nært hold og hente inspirasjon i butikken, ja.

Jeg har bare bestilt polarfleece, og det stoffet kjenner jeg ettersom jeg fikk sydd meg en slik kjole. Så får jeg bare håpe at fargegjengivelsen er sånn noenlunde riktig.

Gammel 02-03-09, 16:15   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Så hyggelig! Det er helt sikkert best å se stoffene på nært hold og hente inspirasjon i butikken, ja.

Jeg har bare bestilt polarfleece, og det stoffet kjenner jeg ettersom jeg fikk sydd meg en slik kjole. Så får jeg bare håpe at fargegjengivelsen er sånn noenlunde riktig.

Polarfleecen vil jeg si har ganske god fargegjengivelse. Og ullfilten. Ullfilten er også godt egnet til å sy kjoler av, da den er som fleecen og ikke rakner. Den er veldig deilig og myk og passe tykk. Tror når jeg får ånden over meg at jeg skal sy meg en kjole i ullfilt.

En fordel med å reise ut til butikken er at de har flere stoffer enn på nettsiden. I tillegg har de alltid en hel del ferdigklipp på salg.

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.