Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Var du dramaqueen som fjortis?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Var du dramaqueen som fjortis?
Jeg var så dramaqueen at jeg nesten ble medisinert for bipolaritet 6 4,84%
Jeg var kun dramaqueen på fest (påvirket tilstand) 11 8,87%
Jeg var dramaqueen i kjærlighetsspørsmål 16 12,90%
Jeg var dramaqueen i venninnespørsmål 9 7,26%
Jeg var dramaqueen når det gjaldt kropp og klær 8 6,45%
Jeg var dramaqueen i forhold til foreldre 35 28,23%
Jeg var dramaqueen i forhold til skole/oppgaver/arbeid 8 6,45%
Jeg var ikke dramaqueen, men like laidback da som nå 60 48,39%
Jeg prøvde være dramaqueen for å passe inn, men mislykkes 7 5,65%
Jeg hadde ingen venner/annet 7 5,65%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-09, 14:15   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var du dramaqueen som fjortis?

Iset, denne er til deg.

Multiple choice, people!

Gammel 26-02-09, 14:17   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var du dramaqueen som fjortis?

Men, men, men jeg vil jo også svare.

Gammel 26-02-09, 14:22   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok da, DM, du kan få svare. :generøs:

Jeg var selvsagt like laidback da som nå. Jeg satt med gutta og pilset på fest, mens jentene sto på badet og grein.

Gammel 26-02-09, 14:23   #4
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Dramaqueen i kjærleiken og sier bare huff, huff, huff.

Men er ikke dramaqueen av noe slag i dag.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 14:23   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var særs lite dramaqueen. Det er mulig foreldrene mine vil si noe annet, men egentlig tror jeg ikke det heller.
Jeg var argumenterende og rolig og muligens en smule nedlatende mot verden ...
Også var jeg dramatisk og queen'ete i dagbøkene mine.

Så egentlig slapp jeg bare aldri ut min indre dramaqueen. Hun boodde der innestengt hele tiden og fikk bare kommme ut i form av diktskriving og dagbokbetroelser.

Gammel 26-02-09, 14:23   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var selvfølgelig laidback da som nå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 14:25   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha! Du er ikke mye laidback. Du vil være laidback, men driver egentlig å lager bråk med alle uvennene dine og sånn.

Den kommer jeg til å dra fram så ofte som jeg kan.

Gammel 26-02-09, 14:25   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke spørsmålet.

Gammel 26-02-09, 14:25   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var bare dramaqueen i forhold til foreldrene mine, spesielt mamma. Ellers var jeg laidback.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 14:26   #10
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har jeg aldri vært. Jeg husker jeg så omkring meg med sjokk og vantro på de fleste fester. Der var det gråt og tenners gnidsel og på en fest var det ei jente som krabbet opp i fryseren for å dø. Hjelpes! Det var og er virkelig ikke meg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 14:26   #11
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes jeg ser meg selv stå på do foran speilet mens jeg sminker meg og er dramaqueen sammen med de andre dramaqueenene.

Jeg spilte fotball, var flink på skolen og brukte briller.

Gammel 26-02-09, 14:27   #12
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg spår at de fleste kommer til å si de var laidback.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 14:27   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

på en fest var det ei jente som krabbet opp i fryseren for å dø.

Den var ny for meg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 14:27   #14
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Nei, ikke dramaqueen. Men litt ekstra fnisete, selvsagt.

Gammel 26-02-09, 14:28   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg spår at de fleste kommer til å si de var laidback.

Klart, de fleste andre er jo på "et annet forum".

Gammel 26-02-09, 14:29   #16
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Klart, de fleste andre er jo på "et annet forum".

Jeg var selvfølgelig også laidback, men prøvde for å passe inn, usikker som jeg var. Heldigvi passet jeg ikke inn.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 14:30   #17
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Nei, ikke dramaqueen. Men litt ekstra fnisete, selvsagt.

Slik var jeg også.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 14:31   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ha! Du er ikke mye laidback. Du vil være laidback, men driver egentlig å lager bråk med alle uvennene dine og sånn.

Den kommer jeg til å dra fram så ofte som jeg kan.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 14:31   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lite dramatikk i min ungdom gitt - og slik er det vel egentlig fortsatt.

Gammel 26-02-09, 14:35   #20
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Nei, det har jeg aldri vært. Jeg husker jeg så omkring meg med sjokk og vantro på de fleste fester. Der var det gråt og tenners gnidsel og på en fest var det ei jente som krabbet opp i fryseren for å dø. Hjelpes! Det var og er virkelig ikke meg.

Slike festopplevelser har jeg også hatt, og det førte til at jeg gikk tidlig hjem. Jeg var ikke dramaqueen. Var mer opptatt av politikk, musikk og revy, og var dessuten for flink på skolen og for lite opptatt av klær og sminke til å gli inn i dramaqueen-gjengen.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.