Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva skal mamma få i bursdagsgave?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-06, 08:42   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Hva skal mamma få i bursdagsgave?

Min kjære mamma har bursdag idag.
Ikke noe rundt tall, det er først neste år. Jeg skal ut en tur etterpå og finne en ting til henne, men aner ikke hva. Ikke har hun ønsket seg noe spesielt heller. Tips mottas med stor takk!

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 11-12-06, 21:24   #2
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal mamma få i bursdagsgave?

Det er kanskje litt sent å svare, men en liten gavekurv er alltid populært. I kurven kan du legge velværeprodukter, ost og vin eller julekaker og god te/kaffe?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.