|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Hva er greia med begrenset profil på FB?Hva er vitsen med å ha noen med begrenset profil på vennelista?
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva er greia med begrenset profil på FB?Det er fordi jeg ikke har lyst til å dele bilder og annen personlig informasjon med folk jeg knapt kjenner feks. Dette er jo en nettverksgreie, og det at jeg kjenner til folk trenger ikke bety at jeg annser de som venner. Da er dette et greit kompromiss. Ikke alle trenger legge nesa si i min bisniss og ikke alle er den tillitten verdig heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva er greia med begrenset profil på FB?
Men... hvorfor har du dem på vennelista di da?
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva er greia med begrenset profil på FB?Man bestemmer vel selv hvor mye som skal vises på begrenset profil mener jeg.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er greia med begrenset profil på FB?Det kan vel være forskjellige årsaker til at man har venner på vennelista med begrenset profil
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er greia med begrenset profil på FB?
Jepp...det kan man bestemme helt selv. Det kan man faktisk med det meste på Facebook. Hadde det ikke vært slik, hadde jeg nok ikke vært der...
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva er greia med begrenset profil på FB?Vi bruker facebook aktivt i jobbsammenheng, ergo har jeg mange jobbkontakter på lista. det er ikke alle de jeg ønsker at skal se mine private bilder f.eks.
![]() |
|
|