|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Flytting - prosjekt loppis/gis bort på finnJeg har så lyst til å prøve å se om jeg klarer å møblere uten å kjøpe noe. |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flytting - prosjekt loppis/gis bort på finnFolk gir jo bort det utroligste og det meste på Finn, så du kan nok få en hel del du trenger vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Flytting - prosjekt loppis/gis bort på finnJa, hvis jeg setter meg til foran datamaskinen i noen dager, så vil jeg tro det skal gå an å få tak i fine ting. |
![]() |
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Flytting - prosjekt loppis/gis bort på finnJepp, det aller, aller meste jeg har av møbler har jeg arvet av familie og venner.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Flytting - prosjekt loppis/gis bort på finnJa, jeg tror absolutt man klarer det.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Flytting - prosjekt loppis/gis bort på finn
Vi har egentlig alt vi trenger, men jeg hadde ønsket jeg slapp å dra det med nedover. Vi har jo et stort hus som er møblert, og har hentet ting hit derfra. Vil ha ting tilbake, for å få minst mulig flyttelass. Vi har planer om å ha det som feriehus - eller å leie det. |
![]() |
![]() |
#10 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flytting - prosjekt loppis/gis bort på finnAlt vi har av møbler i stua/kjøkken er arvet av familie og venner. Hva med å sette en annonse i avisa? Det er sikkert flust av møblement rundt om kring som folk ikke annonserer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|