Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Endehyller på kjøkkenet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Er endehyller en nyttig investering?
Jeg har endehyller på kjøkkenet, og er fornøyd med det. 6 7,23%
Jeg har endehyller på kjøkkenet, men kunne godt vært uten. 8 9,64%
Jeg har ikke endehyller på kjøkkenet, men skulle gjerne hatt det. 2 2,41%
Jeg har ikke endehyller på kjøkkenet, og kunne heller ikke tenke meg det. 64 77,11%
Jeg lurer på akkurat det samme som Marit K 2 2,41%
Dustepoll/dustekjøkken 1 1,20%
Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-09, 16:03   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Endehyller på kjøkkenet

Jeg driver nå og skal bestemme meg for om jeg vil ha endehyller på kjøkkenet, i vår nye bolig.
Kjøkkeninnredningen vil få avslutning slik at den vil synes også fra stuedelen, og jeg synes endehyller ser penere ut. Men er de praktiske, eller er de mer til bry?

Dere som har endehyller; Er dere fornøyde med de, og hva bruker dere de til?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 16:04   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endehyller på kjøkkenet

Åpne hyller i kjøkken er generelt en uting. Det samler seg fett og støv.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 17:04   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer veldig an på kjøkkenet. Jeg synes det kan se pent ut, men spesielt praktisk kan det umulig være. Det må da samle mye støv?

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 17:08   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endehyller, er det sånne endeskap med åpne hyller? *domm*

Jeg synes det er harry og grusomt stygt. Ville aldri hatt det. Men hver sin smak, altså.

Gammel 09-03-09, 17:21   #5
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har det, og hater dem.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 17:46   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Har det ikke og kunne ikke tenke meg det heller - synes det ser rotete ut gjerne; man må jo holde det flunkende rent og ryddig i de hyllene hele tiden om det skal ta seg pent ut!

Gammel 09-03-09, 17:49   #7
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har det, og noe annet hadde sett amputert ut hos oss. Jeg har ikke akkurat drømmekjøkkenet, men det er helt greit.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 17:51   #8
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hadde slike hyller på det forrige kjøkkenet. De samlet støv og skitt og jeg følte at den kun kunne brukes til pynteting. Syntes den var veldig upraktisk, ville heller hatt et vanlig skap istedet.

Gammel 09-03-09, 17:53   #9
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Vi har og jeg liker det ikke. De samler støv og fett.

Gammel 09-03-09, 17:56   #10
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har det, men skulle gjerne hatt det annerledes dersom det lot seg gjøre!
Det ser alltid litt rotete ut …

Om enden av kjøkkenet syns fra stua kan man jo feks henge opp en tøff vinhylle eller et tøft blad/avisstativ.

Gammel 09-03-09, 18:01   #11
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Om enden av kjøkkenet syns fra stua kan man jo feks henge opp en tøff vinhylle

Vin skal ikke oppbevares i kjøkkentemperatur.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 18:06   #12
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Vin skal ikke oppbevares i kjøkkentemperatur.

Ikke?? Ikke noen typer vin engang??

Hmmm..., da får det bli med de fiiine tidsskriftene med høyglanset papir.
Dekorativt det også.

Gammel 09-03-09, 18:07   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Neitakk. Endehyller er ikke pent, er ikke praktisk ogtotalt unødvendig. Sett heller inn et ordentlig skap som kan brukes til noe og ser pent ut.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 18:54   #14
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Har, men kunne godt vært uten. Vi lagde ei kjøkkenøy og det passet liksom bra på enden.
Joda, det er litt bøker, skåler og rot!

Gammel 09-03-09, 19:18   #15
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Det er ett poeng.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det kommer veldig an på kjøkkenet. Jeg synes det kan se pent ut, men spesielt praktisk kan det umulig være. Det må da samle mye støv?

Jeg ser for meg at de må tørkes støv av i blant ja, men det kan da ikke være så krevende, eller?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes det er harry og grusomt stygt. Ville aldri hatt det. Men hver sin smak, altså.

Harrry altså?

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Har det, og hater dem.

Utdype?

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Har det, og noe annet hadde sett amputert ut hos oss. Jeg har ikke akkurat drømmekjøkkenet, men det er helt greit.

Jeg tror også det vil se litt amputert ut hos oss uten. Er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Hadde slike hyller på det forrige kjøkkenet. De samlet støv og skitt og jeg følte at den kun kunne brukes til pynteting. Syntes den var veldig upraktisk, ville heller hatt et vanlig skap istedet.

Å ha et skap til er ikke noe alternativ. Enden på kjøkkenet blir alikevel den samme. Men takk for innspill om endehylla.

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Vi har og jeg liker det ikke. De samler støv og fett.

Blir det ille selv om man tørker av den jevnlig (les: et par ganger i uka)?

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Vi har det, men skulle gjerne hatt det annerledes dersom det lot seg gjøre!
Det ser alltid litt rotete ut …

Om enden av kjøkkenet syns fra stua kan man jo feks henge opp en tøff vinhylle eller et tøft blad/avisstativ.

Jeg kan ikke se for meg at det å henge opp en vinhylle eller et tøft blad/avisstativ skal få enden på kjøkkenet til å se noe penere ut. Avisstativ på veggen er jeg i grunnen litt motstander av. Du har ikke noen bilder av slikt å vise meg, så jeg kanskje kan revurdere?

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

Har, men kunne godt vært uten. Vi lagde ei kjøkkenøy og det passet liksom bra på enden.
Joda, det er litt bøker, skåler og rot!

Jeg ser liksom for meg at kokebøker, ungenes tegnesaker, og et par slike småting kunne fått plass her. Joda, litt rot blir det vel, men bedre enn å måtte skru opp hyller andre steder i kjøkkenet, eller?

06, 07, og 12.
Gammel 09-03-09, 19:24   #16
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Personlig ville jeg aldri ha satt inn dette om jeg skulle ha laget nytt kjøkken.

Men når det er sagt så kommer det også litt an på kjøkkenet. Type 'herregårdskjøkken' tåler litt mer sånn dill. Men jeg kunne ikke tenke meg et sånt kjøkken. Bytter jeg kjøkken så blir det til noe høyglans minimalistisk type, og det kommer ikke til å være en endehylle i mils omkrets.

Gammel 09-03-09, 19:35   #17
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Vi skal definitivt ikke ha noe høyglans minimalistisk type kjøkken, men ikke noe herregårdskjøkken heller. Ett sted midt i mellom tror jeg. Endehyller på høyglans minimalisme tror jeg hadde sett temmelig rart ut i grunnen.

06, 07, og 12.
Gammel 09-03-09, 19:37   #18
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:dulter: Også synes alt rotet.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 21:15   #19
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mulig vi er mer disponert for den slags enn andre, men hos oss samlet bare endehyllene støv og rot. Skal ikke ha endehyller på kjøkken igjen.

Gammel 09-03-09, 21:18   #20
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Har det ikke og skal heller aldri ha det. Det er ganske enkelt ikke fint.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:45.