Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger en veske

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-09, 11:21   #1
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger en veske

Siden jeg har med meg både matpakke og strikketøy på vei til jobben hver dag, trenger jeg en romslig veske. Jeg går til og fra toget, så den må tåle vind og vær.

I dag har jeg en Samsonite messenger bag. Jeg kjøpte den fordi den skulle være solid og vare, det er den forsåvidt, men den er også veldig tung. Og jeg er lei av å løfte på lokket hver gang jeg skal ha tak i noe.

Jeg har sett på Cargo Tote fra Timbuk2 (http://www.timbuk2.com/tb2/products/home). Den ser nokså perfekt ut, men jeg nøler med å bruke så mye penger på en veske jeg ikke kan se på før jeg kjøper den.

Noen som vet om noe lignende jeg kan se i butikk i Oslo? Jeg tar gjerne imot andre forslag også.

Ja, og så er jeg sær på farger. Den kan ikke være sort, grå eller blå. Den skal helst være brun. Den må romme alt jeg har i en vanlig håndveske, samt strikketøyet mitt og en laptop lunchbox.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 19:42   #2
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger en veske

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Siden jeg har med meg både matpakke og strikketøy på vei til jobben hver dag, trenger jeg en romslig veske. Jeg går til og fra toget, så den må tåle vind og vær.

I dag har jeg en Samsonite messenger bag. Jeg kjøpte den fordi den skulle være solid og vare, det er den forsåvidt, men den er også veldig tung. Og jeg er lei av å løfte på lokket hver gang jeg skal ha tak i noe.

Jeg har sett på Cargo Tote fra Timbuk2 (http://www.timbuk2.com/tb2/products/home). Den ser nokså perfekt ut, men jeg nøler med å bruke så mye penger på en veske jeg ikke kan se på før jeg kjøper den.

Noen som vet om noe lignende jeg kan se i butikk i Oslo? Jeg tar gjerne imot andre forslag også.

Ja, og så er jeg sær på farger. Den kan ikke være sort, grå eller blå. Den skal helst være brun. Den må romme alt jeg har i en vanlig håndveske, samt strikketøyet mitt og en laptop lunchbox.

Jeg har small Cargo Tote fra Timbuk2. Jeg brukte den til stelleveske da jeg var i permisjon, men nå er den jobbveske og jeg elsker den. Får plass til masse oppi.

Min Cargo Tote er helt svart. Du får fint plass til en Laptop Lunchbox. Si i fra så kanjeg godt ta noen bilder.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 15:16   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en veske

Jeg tok sjansen og kjøpte en. På ebay, til den nette sum av 6 pund pluss frakt på 8 pund.

Jeg er kjempefornøyd! Akkurat det jeg så etter.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.