|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Herregud, jeg vet hvem pervoen er (rb.no)http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2458838.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Herregud, jeg vet hvem pervoen erDet er ikke noe du kan gjøre. Vi hadde en slik i nabolaget tidligere, og følte en trygghet med at vi visste og han visste at vi viste. Dermed holdt han seg på matta. Problemet var når han flyttet, da ville ikke de nye naboene vite. Men du kan jo advare ungene mot ham.
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Herregud, jeg vet hvem pervoen erIngen lett situasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Herregud, jeg vet hvem pervoen erdet er helt sinnsykt at en sånn person skal ha bedre rettigheter en jenta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Herregud, jeg vet hvem pervoen er
Neineinei. Er det ikke Luxus Leverpostei som synger noe om å fjerne balla?
![]() |
#6 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
A friend with benefits
|
Jo, det er det. Det jeg mente var at de synger om å fjerne balla og kappe penisen av, og akkurat det syntes jeg var litt treffende straff i denne situasjonen, helt sett bortifra hva den sangen egentlig handler om.
![]() |
#8 |
♥ ♥ ♥
![]() Sv: Herregud, jeg vet hvem pervoen er (rb.no)Vet ikke om de andre jentene har pekt han ut men hvertfall hun stakkars lille jenta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Herregud, jeg vet hvem pervoen er (rb.no)
23-24 år?? Neeiii... det er vel litt mye i Norge vel? 21 år er maksimumsstraff, og det vil neppe noen få for å kaste kake på Kristin Halvorsen.
![]() |
#10 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Strafferamme på 15 års fengsel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
frakoblet
|
![]() Sv: Herregud, jeg vet hvem pervoen er (rb.no)Jeg syns det er skummelt at det mangler lovhjemmel for å fengsle mannen. Jeg kjenner en med barn på den skolen, og han har det ikke godt akkurat nå.
![]() |
#12 |
♥ ♥ ♥
![]() Sv: Herregud, jeg vet hvem pervoen er (rb.no)Tror alle snart kommer til å vite hvem det er. Jeg fikk ihvertfall navnet og adressen av en mamma i klassen. Det er ikke så stort sted liksom. Og da hååååper jeg virkelig det ikke går lenge til før de flytter for de kommer vel til å bli "kjeppjaget" herfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Helt konge
|
Jeg forstår godt at dere er forbannet, redd og fortvilet men å kjeppjage en familie for noe en 18-åring har gjort er vel kanskje for voldsomt, eller? Litt usikker på hvordan jeg selv hadde reagert om det samme hadde skjedd i mitt nabolag. Uansett velger jeg å tenke på familien til den 18-årige overgriperen også, de har det nok heller ikke greit om dagen. Tørr ikke tenke på hvordan det hadde opplevdes om det hadde vært min sønn eller bror som hadde vært overgriper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Prøver så godt jeg kan :)
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
Fysj! Hater slike ekle ekle mennesker. Kastrering uten bedøvelse, og appåtil med rustent utstyr hadde vært en mild straff. Og at dem slipper han ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Ganske enig med Heiko her oppe. Håper at gutten får straff og hjelp. (Håper selvfølgelig at barna han har befølt (og gudene vet hva) også får den hjelpen de trenger!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() Sv: Herregud, jeg vet hvem pervoen er (rb.no)Litt av poenget mitt er: Det går mange (potensielle) overgripere rundt omkring. Det er lettere å forholde seg til fienden om du vet hvem han er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
♥ ♥ ♥
![]() Sv: Herregud, jeg vet hvem pervoen er (rb.no)Det her er sikkert en utrolig stor skam rett og slett for familien. Og kjenner jeg morra rett spørs det om hun orker å holde ut og bo her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
♥ ♥ ♥
Mente ikke direkte handligen kjeppjaget men det var det beste ordet jeg kom på i farta, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
hmmm... ja er det egentlig det?
![]() |
#20 |
Helt konge
|
Skammen er nok stor, men tenk på sorgen over sønnen som har forgrepet seg på et (eller flere) barn, på redselen for om han vil gjøre det igjen, skuffelsen, og ikke minst bekymringene om hvordan det skal gå med sønnen og hvordan livet hans vil bli etter dette. Sist redigert av Heiko : 12-12-06 kl 22:10. Årsak: skrivefeil , mange |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|