|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva synes partneren din om Foreldreportalen?Jeg har aldri brukt så mye tid på nettet som jeg har gjort de ukene etter at jeg ble medlem her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Hva synes partneren din om Foreldreportalen?Min mann synes det er bra at jeg har dere å prate med! I begynnelsen var han litt overgitt, men nå skjønner han hvor mye forumet faktisk betyr for meg.
![]() |
#3 |
-
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes partneren din om Foreldreportalen?Hun har brukt ganske mye tid på forumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva synes partneren din om Foreldreportalen?Han har resignert og tatt det gamle maksimet med "if you can't beat them, join them" til hjertet.
![]() |
#9 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva synes partneren din om Foreldreportalen?Mannen min titter innom innimellom. Tror han kikker på andre tråder enn mine. Så han hadde lagt et annet forum i favorittene sine.. Men vet at det ikke kan måles opp mot dette. For meg er han hjertelig velkommen hit.. Men kanskje det er best for meg og mine søstre at han holder seg vekk. Så kan vi snakke litt om han, istedenfor til han.. hihi Tror ikke jeg hadde hatt no særlig lyst å baksnakke han uansett.
![]() |
#10 |
![]() Sv: Hva synes partneren din om Foreldreportalen?Hva er Foreldreportalen??
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes partneren din om Foreldreportalen?Min mann er toatalt uinteressert,kunne knapt brydd seg mindre
![]() |
#13 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva synes partneren din om Foreldreportalen?Mannen min er ikke så vldig opptatt av det gitt.
![]() |
#14 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva synes partneren din om Foreldreportalen?Han vet ikke om det. Jeg kom hit for et par timer siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva synes partneren din om Foreldreportalen?Gubben min gliser litt av meg og disse "nettvenninnene mine" - og til gjengjeld gliser jeg av ham og alle disse slektsforskerforumene hans...
![]() |
#16 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva synes partneren din om Foreldreportalen?Mannen min vet ikke opp-ned på et tastatur, så han ville nok ikke skjønt stort hvis jeg plapret ivei om ForeldrePortalen.
![]() |
#17 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Hva synes partneren din om Foreldreportalen?Min er egentlig sint på dere, for at jeg bruker for mye tid her.
![]() |
#18 |
Free Toy Inside!
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes partneren din om Foreldreportalen?Tja.. vi bruker vel sånn ca like mye tid her inne begge to!
![]() |
#19 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hva synes partneren din om Foreldreportalen?Min bare gliser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Øyboer
![]() Sv: Hva synes partneren din om Foreldreportalen?Min mener jeg bruker alt for mye tid på graviditets forum og foreldreforum.. og mener jeg blir alt for påvirket av det |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|