Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Musikk å trene etter

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-09, 17:42   #1
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Musikk å trene etter

Hva hører dere på når dere trener?
Jeg trenger tips til en spillerliste på iPod-en min.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 17:49   #2
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Musikk å trene etter.

Dette er min siste "treningslåt"

(Kilde: youtube.com)

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 17:50   #3
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Heldigvis ser jeg jo ikke videon når jeg hører på iPoden

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 17:57   #4
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har noen spillelister med gå-musikk, noen med låter som passer til løping (må ha riktig takt, hvis ikke blir alt feil), og noen som er fine til styrketrening.
Hva slags trening tenker du på?

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 18:13   #5
F.V.Zappa
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2009
F.V.Zappa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Musikk å trene etter

Motorhead er uovertruffent til styrkeøkter og å løpe/gå/sykle fort.

Gammel 03-04-09, 18:23   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Jeg har noen spillelister med gå-musikk, noen med låter som passer til løping (må ha riktig takt, hvis ikke blir alt feil), og noen som er fine til styrketrening.
Hva slags trening tenker du på?

Om ikke HI er interessert, så er ihvertfall jeg det - i løpemusikken din.

Gammel 03-04-09, 18:33   #7
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Både, gå, sykle og styrketrening. Og forhåpentilgvis jogge ... en gang i fremtiden.

Gammel 03-04-09, 18:36   #8
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Dette er min siste "treningslåt"

Takk, denne likte jeg.

Gammel 03-04-09, 18:41   #9
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Om ikke HI er interessert, så er ihvertfall jeg det - i løpemusikken din.

Det er jo litt ymse hva slags takt og tempo folk ønsker når de jogger, men jeg liker meg best når jeg løper i takt med låter som "Middle of the road" med Pretenders, "Lies (through the 80s)" med Manfred Mann´s Earth Band, "Covergirl" med Melody Club, "Your gay friend" med Robbie Williams, "You´ve got it" med Simply Red eller "Leaving me now" med Level 42, for å ta noen eksempler.

Å, som jeg gleder meg til snøen er forsvunnet i skogen og jeg kan løpe der!

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 19:26   #10
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Jeg trenger musikk med litt "trøkk" i når jeg skal trene. Så her går det mye i AC/DC, The Donnas, Sahara Hotnights, samt masse fra 60-70 talet.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 21:12   #11
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Det er jo litt ymse hva slags takt og tempo folk ønsker når de jogger, men jeg liker meg best når jeg løper i takt med låter som "Middle of the road" med Pretenders, "Lies (through the 80s)" med Manfred Mann´s Earth Band, "Covergirl" med Melody Club, "Your gay friend" med Robbie Williams, "You´ve got it" med Simply Red eller "Leaving me now" med Level 42, for å ta noen eksempler.

Å, som jeg gleder meg til snøen er forsvunnet i skogen og jeg kan løpe der!

Takk for gode tips! Jeg gleder meg også til det er tørre veier i skogen, for det er så mye bedre enn asfaltløping, som jeg bedriver nå. Kjedelig og hardt for bena.

Gammel 03-04-09, 21:30   #12
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Takk for gode forslag.

Gammel 03-04-09, 21:42   #13
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

(Kilde:
(Kilde:

)
)

(Kilde:

)

(Kilde:

)

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 21:46   #14
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Black Box.

Gammel 03-04-09, 21:46   #15
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Majsa:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 22:06   #16
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Benzo og Majsa: Takk.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.