|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolute Beginner
|
![]() Kjøkkenet vårt er ødelagt!I huset vi nylig kjøpte er det kjøkken i heltre. Kvaliteten var god, men treverket var gulnet, og sporene var malt burgunderrøde. Derfor bestemte vi oss for å male skapdørene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenet vårt er ødelagt!Du trenger pussepapir, sparkel, grunning og maling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
er her
|
![]() Sv: Kjøkkenet vårt er ødelagt!Huff da så kjedelig.
![]() |
#5 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Kjøkkenet vårt er ødelagt!
Ja, jeg håper vi får reddet stumpene. Men hakkene er såpass dype at vi må nok bruke en eller annen maskin. Det ser rett og slett ut som om dørene er høvlet. Vi må uansett leve med styggeriet fram til sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenet vårt er ødelagt!Huff, ikke mye gøy.....
![]() |
#7 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Kjøkkenet vårt er ødelagt!Ville pusset de ned, grunnet og malt de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenet vårt er ødelagt!Au, det var en kinkig situasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenet vårt er ødelagt!Tror jeg ville ha snakket med han. også er det ikke annet enn å pusse i vei, kjedelig men. Kan jo håpe at bestafaren tilbyr seg en viss kompensasjon.
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Kjøkkenet vårt er ødelagt!Jeg hadde overlatt det hele til mannen. Det er hans far som har ødelagt kjøkkenet og aldri i verden om jeg hadde orket å fikse elendigheten etter ham. Jeg har selv pusset, grunnet og malt et kjøkken og det er litt av en jobb. :erfaren: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kjøkkenet vårt er ødelagt!Hvis det er mest huller og hakk så vil kanskje en omgang sparkel hjelpe mye?
![]() |
#12 |
Absolute Beginner
|
Det er lange spor over alle langsidene også, pluss alle små hakk. Av resultatet å dømme ser det ut som om det er brukt en høvel bortover, uten å pusse etterpå. Det som egentlig skulle gjøres var jo å pusse lett over med sandpapir, slik at heftgrunnen fikk bedre feste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenet vårt er ødelagt!Au da, så kjedelig situasjon dere har kommet opp i!
![]() |
#15 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Kjøkkenet vårt er ødelagt!Jeg hadde vært aldeles rasende, og krevd at dette ble enten fikset opp i, eller kjøpt nye. På svigerfars regning selvsagt.
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kjøkkenet vårt er ødelagt!Er det standard størrelser på det? I så fall kan dere bruke ikea-dører, tror jeg.
![]() |
#18 |
Helt konge
|
![]() Sv: Kjøkkenet vårt er ødelagt!Jeg synes faktisk at vedkommende som ødela dørene bør betale (i alle fall en god del av) det som nye dører vil koste dere. Dette er en jobb for din mann å ta tak i! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
Det var da ikke svigerfar, men bestefaren? |
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Kjøkkenet vårt er ødelagt!Problemet med tjenester at det er veldig vanskelig å stille krav, og resultatet blir ofte et annet enn en ønsker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|