|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sånne høye barnesenger, funker det?Sånn som denne:
![]() |
#2 |
En som trener
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Gutten min har den fra Ikea. Funker det altså, det er mye mer effektiv "gulvplass" å leke på på det lille rommet hans. Og kjekt når han har overnattingsgjester (skjedd en gang til nå, men jeg regner med at hyppigheten vil øke med årene). Den er kanskje hakket høyere enn den du viser? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Alltid? Så de leker på madrassen? Hm. En tanke.
![]() |
#8 |
Nå da?
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?4-åringen har denne. Vi har treningsmatte under (passet akkurat), og det har blitt kosekrok med musikk og leker. Der tilbringes mange timer.
![]() |
#9 |
Javel
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Eldste har hatt en slik, og mellomste har en nå. Vi bruker plassen under til lekekasser. Så blir det frigjort mer av gulvplassen på resten av rommet. Jeg synes de sengene er helt glimrende, spesielt om rommet ikke er så stort.
![]() |
#10 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Treningsmatte under var jo veldig lurt.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Vi laget leke/kosekrok under som ikke ble brukt noe særlig, annet enn når det var små gjester på besøk. DA var lekehulen gøy igjen. Etterhvert ble det veldig nyttig og kjærkommen oppbevaringsplass under den, og til slutt ble det køyeseng. (Vi hadde vanlig høyseng, ikke "leke"seng.
![]() |
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?
Poden og venner leker masse under sengen. Der har han lavalampe og lekekasser og slikt. Koselig hytte.
![]() |
#13 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Hos oss blir ikke rommet under senga brukt, så både jeg og snart åtte-åringen ønsker senga vekk. Passer nok best for mindre barn
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Vi har en langt høyere seng, og der brukes plassen under dels til Blobbens sprinkelseng og dels til lekeareal. Det fungerer som bare det, men så er det også 160 cm høyde under senga, så det er jo egentlig et helt annet møbel. :innser: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Vi har tenkt å kjøpe en slik til Knotten.
![]() |
#16 |
Originala
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?
Sånn funker det på Knerten sitt rom også. Lillemor sover i køya, han har en barneseng i 70x170 under (hjemmebygget seng og høyden er ca 150, mener jeg å huske). Da senga sto på Lillemor sitt rom hadde vi en periode madrass med kosedyr og puter under og etter hvert lekekomfyr, små stoler og et lite bord. Og det har vært brukt når hun har hatt besøk. Sånn blir det hos Knerten når han blir eldre også, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Vi har nettopp bygget denne:
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Vi har også Teofeliasengen, men vi har kappet litt av beina på den så den er ikke like høy som den var i utgangspunktet. Funker finfint.
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Den der så jeg på da du nevnte den sist, Glitter - gikk det greit å bygge den?
![]() |
#20 |
Fjott
|
![]() Sv: Sånne høye barnesenger, funker det?Ååh, slike er jo knallsmarte. Husker jeg elsket slike som liten, særlig den hos nabojenta med madrasser, puter og kasettspiller. Det var koselig det!
![]() |
|
|