Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hundehold på avveie? (evt. advarsel til aC)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-09, 20:32   #1
Frantzen
Passiv

Standard

Hundehold på avveie? (evt. advarsel til aC)

Nå har jeg aldri hatt hund selv, annet en som bodde hos oss i fire måneder, så det er mulig jeg tråkker noen på tærne her, men jeg må si jeg stusset og humret litt i skjegget da jeg satt på venteværelset hos dyrlegen i dag.

Blant mange ventende pasienter var to dalmatinere - den ene pep og maste veldig. VELDIG! Hundeeier svarer med jevne mellomrom omtrent slik:
-Hysjda, du KAN ikke hilse på alle bestandig, vet du. *humrehumresmåle*
- Du? Nå er det nok, dette må du slutte med. Du bråker skjønner du. *dikkedikkedikke*
- Vet du, nå orker jeg ikke høre på deg mer. Nå må du være stille, vet du. *nussesnuskeflire*

Jeg har settt foreldre være tydeligere med ungene sine, altså!

Så toppet hele seansen seg med en opplæring i ernæring, da en liten chow-chow (tror jeg) hadde fått bedøvelse, ble kvalm, og kastet opp.
Eier: - Se der ja! DER kom resten av spaghettien.

(...og seansen ble ikke mindre fornøyelig da damen med chow-chowen bøyer seg ned så buksa hennes sprekker. Da lo vi godt alle sammen, og damen tok det hele med godt humør, heldigvis.)

Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 20:36   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hundehold på avveie? (evt advarsel til aC)

Jeg ville da aldri snakket til nuskedusketusken min på den måten!

Jeg vet. Det er mange rare der ute. I'm not one of them! Yet!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 20:39   #3
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Hmm..
Det har hendt, ja.
Men det er bare den ene av hundene som er gæærn etter å hilse.

Gammel 15-04-09, 20:53   #4
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 20:56   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten er det helt normalt å rose valper som tisser og bæsjer. Ute.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 20:57   #6
Frantzen
Passiv

Standard

Klabbers.

Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 21:00   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 15-04-09, 21:28   #8
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.