Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Boller med eller uten pålegg?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-09, 17:30   #1
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Boller med eller uten pålegg?

Jeg synes det er rart å dele boller og ha smør og pålegg på. Boller skal spises som de er. Er nok av smør inni de og det blir vel mye av det gode om man skal ha pålegg i tillegg. Greit å smøre melkekake, men ikke boller nei!

Gammel 19-04-09, 17:34   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boller med eller uten pålegg?

Hva er melkekake? Jeg spiser boller som de er, men synes også det er veldig godt å ha smør og ost på dem. Jeg kjenner hvertfall fint lite til smøret som er i selve deigen.

Gammel 19-04-09, 17:36   #3
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Melkekake er en forvokst bolle.

Gammel 19-04-09, 17:37   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser ikke så mye boller nå, men da jeg var liten var det godt med både syltetøy og brunost.

Gammel 19-04-09, 17:38   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Melkekake er en forvokst bolle.

Åh ... Vi har noe vi kaller Heidevegger, stooore, litt flatere boller som er bittelitt mindre søte enn vanlige boller. De er utrolig gode med smør, ost og skinke på.

Gammel 19-04-09, 17:38   #6
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Boller med smør og enten brun eller gulost er jo helt nydelig.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 17:40   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Ja takk begge deler sier jeg. Liker boller naturelle og delt med smør og pålegg. Aller helst hvitost. Ingenting slår søtt/saltkombinasjonen

Gammel 19-04-09, 17:40   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Ja takk begge deler sier jeg. Liker boller naturelle og delt med smør og pålegg. Aller helst hvitost. Ingenting slår søtt/saltkombinasjonen

Gammel 19-04-09, 17:41   #9
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes også at boller godt kan spises med pålegg på. Nystekte boller med hjemmelagd syltetøy er bare nydelig.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 18:24   #10
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg spiser ikke så mye boller nå, men da jeg var liten var det godt med både syltetøy og brunost.

Det er godt enda Jeg spiser heller ikke mye boller nå, men nybakte boller med smør og syltetetøy er nam

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 18:29   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nystekte boller nytes naturell. Kalde boller med brunost eller syltetøy. Mannen vil ha hvitost på.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 18:33   #12
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir stadig forundret over hva folk klarer å bry seg om.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 18:37   #13
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Melkekake=julekake?

Julekaker:

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 18:42   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boller er best med smør og pålegg. (Og uten rosiner. Selvsagt. )

Gammel 19-04-09, 18:44   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg blir stadig forundret over hva folk klarer å bry seg om.

Næsh, det er bare koselig med engasjement over småting. Heller det enn denne "samme for meg"-mentaliteten enkelte har. *sukk*

Gammel 19-04-09, 19:03   #16
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Næsh, det er bare koselig med engasjement over småting. Heller det enn denne "samme for meg"-mentaliteten enkelte har. *sukk*

Synes det høres slitsomt ut å skulle ha sterke meninger om alt jeg. Noen ting burde da virkelig være "samme for meg".

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 19:11   #17
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser bollene hele hvis de er varm ut av ovnen. Kalde boller må sprites opp med pålegg.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 19:21   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Synes det høres slitsomt ut å skulle ha sterke meninger om alt jeg. Noen ting burde da virkelig være "samme for meg".

Men er meningene så sterke da? Jeg synes det høres helt uskyldig ut jeg. Folk skal alltid overdrive sånn. Som når jeg feks. skrev det innlegget om kontonummere. Det at jeg himler litt når jeg får et oppdelt kontonummer i en PM, betyr jo ikke at jeg går rundt og tenker på dette hele tiden og har vanvittig sterke meninger om det. Det bare små-irriterer meg der og da, og etter 5 minutt er det glemt. Folk blåser jo slikt som dette opp til dimensjoner, synes jeg. Dette er jo et forum, og da får man kanskje lyst å diskutere sånne småting, kanskje i ren kjedsomhet.

Gammel 19-04-09, 19:22   #19
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

Godt med både og

saxpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 19:24   #20
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Jeg synes det er rart å dele boller og ha smør og pålegg på. Boller skal spises som de er. Er nok av smør inni de og det blir vel mye av det gode om man skal ha pålegg i tillegg. Greit å smøre melkekake, men ikke boller nei!

Det er ikke greit?

Jeg er ingen stor fan av gjærbakst - men boller med smør og brunost er jo kjempegodt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.