|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hjelp meg med tips om lidenskapelig romantiske gaver?Det er flere tråder med julegavetips, men de blir for generelle, derfor legger jeg ut en egen tråd og håper at en haug med mammaer er kreative som bare rakkern! Sist redigert av TBM : 17-12-06 kl 03:15. |
![]() |
![]() |
#2 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med tips om lidenskapelig romantiske gaver?Hva med hjemme-spa dag? det har jeg gjort, stor suksess. Selvfølgelig må barna være borte, og mannen må vartes opp på alle kanter. Ønsker meg egentlig en sånn dag selv jeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hjelp meg med tips om lidenskapelig romantiske gaver?Hva med et klippekort på aromaterapi / masasje? Utført av deg! Og da er det jo også muligheter tilstede for bonusgaver ....
![]() |
#4 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med tips om lidenskapelig romantiske gaver?Gavekort, der du har ordnet barnevakt og en skikkelig romantisk kveld/helg (alt etter budsjett og tid til rådighet!). Bestill hotell og middag på en god og romantisk restaurant, og nyyyt.... Synes lampen med tre ønskes hørtes svært spennende ut, og denne kan kanskje være en del av opplegget en sånn romantisk kveld/helg? Passer det dårlig med hotell så kan dere sende bort barna og ha det romantisk i heimen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hjelp meg med tips om lidenskapelig romantiske gaver?Må jo være bra å gi han et klippekort med ulike ting han kan få
![]() |
#6 |
Fullverdig medlem
Hvor: Maidstone, Kent, England
![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med tips om lidenskapelig romantiske gaver?ikke for aa bryte noen illusjoner her men jeg gjorde tabben med aa gi saann sex kort til en ex....type "en fantasi oppfylt"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hjelp meg med tips om lidenskapelig romantiske gaver?
![]() |
#8 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med tips om lidenskapelig romantiske gaver?Litt seint nå kanskje, men nevner det fordi det er gøy. En venninne laget julekalender til mannen med foto av seg selv. 1 desember med skiklær, lue, votter osv, også et plagg mindre for hver dag. Julaften var et classy nakenbilde.
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hjelp meg med tips om lidenskapelig romantiske gaver?Kanskje et spill kan falle i smak? http://www.erotiskespill.no/
![]() |
#10 |
Lita Mor
Hvor: Ammetåka
![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med tips om lidenskapelig romantiske gaver?I håp om at mannen ikke leser her inne kan jeg jo si hva jeg skal gi min mann i år.
![]() ![]() Sist redigert av Persephone : 11-12-06 kl 07:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
Tror mine sexfantasier er røffere enn hans, så her har jeg ikke noe å frykte
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp meg med tips om lidenskapelig romantiske gaver?Takk for hjelpen så langt jenter! Jeg noterer meg mange ideer! |
![]() |
![]() |
#13 |
Lita Mor
![]() |
Det er kjempe lett..
![]() |
#14 |
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selv om moren din er sporty nok til å gi deg et gavekort fra kondomeriet, antar jeg at det jeg har uthevet i rødt er en skrivefeil... Hvis ikke må jeg si du og moren din har et usedvanlig åpent forhold
![]() |
#15 |
Lita Mor
![]() |
Oj.. ops.. *springe å rette opp*
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp meg med tips om lidenskapelig romantiske gaver?Takk for alle tipsene jenter! |
![]() |
![]() |
|
|