Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trenger fjasete, og morsomme spørsmål

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-09, 18:39   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Trenger fjasete, og morsomme spørsmål

Jeg skal intervjue samboeren til veninnen min på video. Vi skal bruke det i utdrikningslaget, og setter på pause slik at bruden kan gjette hva brudgommen svarer. Skjønner dere tegningen?

Dette kan bli veldig morsomt, men jeg trenger jo noen lure spørsmål å stille han slik at vi kan få litt småpinlige situasjoner her. Skal selvfølgelig ha med mye koselige ting også, men det er jo morsomt å pirke litt.

Et spørsmål jeg skal stille er feks, hvem av dere har vært mest heldige med svigerforeldrene deres?
Og så litt hverdagslige ting som hvem av dere er mest rotete.
Og, hva gleder du deg mest til når det kommer til bryllupet?
Hva er den mest irriterende vanen hun har, og han har.
Og selvfølgelig, hva var det du falt for hos henne, og hva tror du hun falt for med deg?

Lurer derfor på om dere har noen supre forslag til meg, dere som er så kreative, OG jeg understreker OG, fjasete!?

Gammel 25-04-09, 18:41   #2
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger fjasete, og morsomme spørsmål.

Hva hadde hun på seg da dere møttes?
Hvor lang tid tok det før dere hadde sex?
Hvilken film er den mest romantiske hun har sett?
Hvis hun skal beskrive deg med tre ord, hva sier hun da?
Hvordan vil du beskrive henne med tre ord?
Hva er det rareste stedet dere har hatt sex?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 19:27   #3
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger fjasete, og morsomme spørsmål

Hva er det du liker best ved kroppen hennes?

Da min venninne skulle gifte seg så fikk mannen hennes det spørsmålet og svaret ble navlen hennes. Så svaret kan bli både uventet og morsomt.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 22:52   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Favorittmat? Drikke?
Film? Musikk?
Sexstilling?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 23:27   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hihi!
Tusen takk for gode tips!
Dette skal bli gøy!

Skal ha en veldig, veldig lightverson under bryllupet med plakater og snille spørsmål som passer til publikumet.

Bare hiv på mer om dere kommer på noe, intervjuet foregår i morgen kveld, om jeg holder meg frisk. Har feber, vondt i halsen, og er selvfølgelig kvalm nå sånn utpå.. Kryss fingra!

Gammel 25-04-09, 23:28   #6
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Og Guniss, hva gjør du her?!
SKal ikke du kose med mannen din?

Gammel 25-04-09, 23:32   #7
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En visuell og morsom variant egnet for bruk i bryllupet er forresten å sette brudeparet på hver sin stol, rygg mot rygg, ta av dem skoene og la dem holde en brudgomssko og en brudesko i hver hånd. Så stiller man spørsmål av typen «Hvem er flinkest til å kjøre bil?», «Hvem tar oftest ut søpla?», «Hvem er det som aldri finner tingene sine?», «Hvem er mest glad i mamma?» osv. hvor begge svarer med å enten holde opp sin sko eller den andres. Med gode og ikke for mange spørsmål så funker det veldig bra, er min erfaring.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 23:54   #8
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Ikke dumt torsk!
Jeg skal se hva jeg velger, plakater eller sko

Gammel 25-04-09, 23:55   #9
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

De vil iha selskapsleker i bryllupet, og jeg skal finne noen, dette blir en fin lek syns jeg, der bare de trenger å delta Fint for alle de som ikke liker leker, deriblandt meg selv

Gammel 26-04-09, 18:38   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Og Guniss, hva gjør du her?!
SKal ikke du kose med mannen din?

Jeg var så raus at jeg sendte han ut på byen sammen med en jobbkompis etter vi var ute og spiste (og drakk)

Gammel 26-04-09, 18:45   #11
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg var så raus at jeg sendte han ut på byen sammen med en jobbkompis etter vi var ute og spiste (og drakk)

Så snill du er da!!!
Håper dere hadde det fint

Gammel 26-04-09, 18:45   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Så snill du er da!!!
Håper dere hadde det fint

Kjapp oppsummering ligger under en fjasetråd her på skravleforumet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.