|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() Trenger fjasete, og morsomme spørsmålJeg skal intervjue samboeren til veninnen min på video. Vi skal bruke det i utdrikningslaget, og setter på pause slik at bruden kan gjette hva brudgommen svarer. Skjønner dere tegningen?
![]() |
#2 |
Originala
|
![]() Sv: Trenger fjasete, og morsomme spørsmål.Hva hadde hun på seg da dere møttes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Trenger fjasete, og morsomme spørsmålHva er det du liker best ved kroppen hennes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Trenger fjasete, og morsomme spørsmålHihi!
![]() |
#7 |
<*(((<
|
![]() Sv: Trenger fjasete, og morsomme spørsmålEn visuell og morsom variant egnet for bruk i bryllupet er forresten å sette brudeparet på hver sin stol, rygg mot rygg, ta av dem skoene og la dem holde en brudgomssko og en brudesko i hver hånd. Så stiller man spørsmål av typen «Hvem er flinkest til å kjøre bil?», «Hvem tar oftest ut søpla?», «Hvem er det som aldri finner tingene sine?», «Hvem er mest glad i mamma?» osv. hvor begge svarer med å enten holde opp sin sko eller den andres. Med gode og ikke for mange spørsmål så funker det veldig bra, er min erfaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Trenger fjasete, og morsomme spørsmålDe vil iha selskapsleker i bryllupet, og jeg skal finne noen, dette blir en fin lek syns jeg, der bare de trenger å delta
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Trenger fjasete, og morsomme spørsmål
Jeg var så raus at jeg sendte han ut på byen sammen med en jobbkompis etter vi var ute og spiste (og drakk)
![]() |
#11 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Trenger fjasete, og morsomme spørsmål
Så snill du er da!!!
![]() |
|
|