|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Krisehjelp trenges; kan jeg redigere meldinger sendt via inbox på Facebook?Ops, jeg svarte akkurat en venninen som hadde sendt meg privat melding via Facebook. Da jeg hadde svart så jeg at jeg har svart til alle hun hadde sendt denne meldingen til, og ikke bare til henne. Det var ikke bra, kan jeg redigere meldingen min på noen måte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krisehjelp trenges; kan jeg redigere meldinger sendt via inbox på Facebook?Nei--- det samme skjedde når ei sendte ut at hun måte ha telefonnummer på nytt til alle på lista. Utrolig irriterende å få sjøtten meldinger fra folk du ikke kjente med telefonnr.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Krisehjelp trenges; kan jeg redigere meldinger sendt via inbox på Facebook?Spist er spist. Send kontramelding? |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Krisehjelp trenges; kan jeg redigere meldinger sendt via inbox på Facebook?Spist er spist er godt sagt! Vel, det var ikke så ille det jeg skrev. Det kunne vært verre. Og så har jeg fått den lærepengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krisehjelp trenges; kan jeg redigere meldinger sendt via inbox på Facebook?Vups - har vært borti noe lignende, ja...
![]() |
|
|