Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags kjoler kan jeg ha?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-09, 13:18   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Hva slags kjoler kan jeg ha?

Jeg er ca 170 høy, veier 74 kg, har nokså greie C-pupper og altfor stor livvidde. Og litt tjukke legger.

Hva slags kjoler er fine på meg? Jeg tenker til sommerbruk, fritid, kontor og litt uformell fest. Gjerne med bilder.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 13:44   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kjoler kan jeg ha?

Alt for stor livvidde? Altså sånn at du ønsker å "skjule" magen?
A fasong?

Hvilken størrelse bruker du da? 40-42?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 13:50   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 29-04-09, 13:51   #4
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Ja, altfor stor livvidde. Hvis jeg slipper ut magen: 102 cm. Hvis jeg holder den inn, sånn jeg alltid (gammel, dårlig vane) gjør: 95 cm. Jeg er tjukkest midt på. Tror ikke det er A-fasong, mer D-fasong.

Størrelse: nå klarer jeg meg med 42 i bukser. Men de sitter så det holder rundt livet.

Gammel 29-04-09, 13:54   #5
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

guniss: bare røde kryss på bildene.

Gammel 29-04-09, 13:54   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Esprit har en del ok kjoler synes jeg. Finner noen av dem hos Ellos. Der kan man skrive inn størrelse også

Gammel 29-04-09, 13:54   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

guniss: bare røde kryss på bildene.

Gjør du?
Jeg ser de jeg.

Gammel 29-04-09, 14:03   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Tror ikke det er A-fasong, mer D-fasong.

(Jeg er en B. )

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 14:08   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg er mer en X + B + O ..

Gammel 29-04-09, 14:12   #10
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

(Jeg er en B. )

Jeg var B før.

guniss: jeg ser dem nå. Den øverste vil få meg til å se ut som ei kjerring. Den neste røde går kanskje bra, og den sorte også. Hvor kan jeg prøve disse? (For den blomstrete mangler jeg ca. 50 cm legger )

Gammel 29-04-09, 14:23   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker du Odd Molly?

De er litt ekstreme i år, men jeg synes de er kule jeg altså. Særlig de to siste, fra sommerkolleksjonen. (De øverste er fra vårkolleksjonen.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 14:27   #12
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Nei, OM er ikke min stil. Litt for mye, lizzom.

Gammel 29-04-09, 14:29   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kom igjen da, Banana, innrøm at den nederste der gav deg et snev av melankoli over bestemors gamle sengeteppe!

Gammel 29-04-09, 14:30   #14
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Jeg må ikke bli ufin nå, jeg ber tross alt om tjenester i denne tråden.

Gammel 29-04-09, 14:36   #15
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gaia kjøpte en av OM-kjolene fra vårkolleksjonen, og fikk som kommentar fra sin mann at det var den dyreste gardinen han hadde sett noen gang.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 14:38   #16
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smart Gaia-mann.

Gammel 29-04-09, 15:10   #17
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville vært forsiktig med A-fasong kjoler og spesielt tunikaer. Det ser veldig fort ut som om du er gravid hvis du har stor mage fra før.

Det er bedre å prøve å få oppmerksomheten på en annen del av kroppen, f.eks. med en "vanlig løs" topp med dyp utringning som fremhever skuldre, hals og pupper.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 17:16   #18
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker også Esprit (som guniss la ut kjoler fra), synes de har mye fint.

Jeg pleier å søke etter kjoler som fremhever bysten og gjerne har noe som tryller bort magen og som er enkel lenger ned, dvs ikke volang lengst ned, for da trekkes blikket dit. Denne synes jeg har de kvalifikasjonene:

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 17:50   #19
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Den var fin Sundae.
Jeg har litt av samme problemet som Banana så jeg skal følge med litt her.

Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 18:28   #20
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg også følger med. Mange gode tips her.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.