Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Sette inn index

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-09, 20:24   #1
Skvetten
Passiv

Standard

Sette inn index

Fader heller, nå har jeg skrevet alt forutenom konklusjonen og nå vil ikke møkkaword lage index for meg. HJELP!

Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 20:27   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sette inn index

Alle overskrifter er i overskrift-stil?

Gammel 02-05-09, 20:29   #3
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Alle overskrifter er i overskrift-stil?

Ahhh, pokker jeg har skrevet dem inn manuelt.
Men det betyr at jeg ikke får dem slik jeg vil ha dem jo.

Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 20:34   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Du burde ville ha dem sånn word vil, det er penest.

Gammel 02-05-09, 20:42   #5
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du kan velge overskrift først, og så formatere tekst og type etterpå.

Så flink du har vært til å skrive.

Gammel 02-05-09, 20:50   #6
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Du kan velge overskrift først, og så formatere tekst og type etterpå.

Så flink du har vært til å skrive.

Fikset.

Nå ligger jeg på 4600 ord, så jeg har enda litt å gå på. Det er med forside og index så jeg har godt med plass igjen.

Hvordan ligger du an?

Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 20:52   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Indeks og innholdsfortegnelse er ikke det samme, du vet det? Indeks er det samme som stikkordsliste, i tilfelle det står i spesifikasjonen at du skal ha med det også. (Det er normalt ikke et krav med mindre det er snakk om en større publikasjon.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 20:55   #8
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Indeks og innholdsfortegnelse er ikke det samme, du vet det? Indeks er det samme som stikkordsliste, i tilfelle det står i spesifikasjonen at du skal ha med det også. (Det er normalt ikke et krav med mindre det er snakk om en større publikasjon.)

Der lærte jeg noe nytt. Trodde index var engelsk for innholdsfortegnelse, jeg. Men ser at det heter table of contents.

Gammel 02-05-09, 20:56   #9
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Fikset.

Nå ligger jeg på 4600 ord, så jeg har enda litt å gå på. Det er med forside og index så jeg har godt med plass igjen.

Hvordan ligger du an?

Begynner å bli ferdig med å skrive teoridelen tror jeg. Satser på å drøfte i morgen og kanskje en konklusjon eller noe sånt. Har vel rett over 1500 ord nå, etter en dags skriving.

Gammel 02-05-09, 20:56   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Der lærte jeg noe nytt. Trodde index var engelsk for innholdsfortegnelse, jeg. Men ser at det heter table of contents.

Det stemmer.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 20:57   #11
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Selvsagt er det slik og det vet jeg, neida jeg skulle bare ha meg en helt ordinær innholdsfortegnelse som nå er på plass for denne lille filleoppgaven av en eksamen.

Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 20:58   #12
Skvetten
Passiv

Standard

Begynner å bli ferdig med å skrive teoridelen tror jeg. Satser på å drøfte i morgen og kanskje en konklusjon eller noe sånt. Har vel rett over 1500 ord nå, etter en dags skriving.

Da er du jo godt i gang.
Det var overraskende fort gjort dette, nesten sånn at jeg lurer på om jeg har bommet totalt.

Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 21:01   #13
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Da er du jo godt i gang.
Det var overraskende fort gjort dette, nesten sånn at jeg lurer på om jeg har bommet totalt.

Det går ganske fort og greit ja. Skriver vel samme oppgaven som deg og jeg er redd for at dette blir en merkelig oppgave. Bare jeg kommer gjennom så skal jeg være fornøyd. Er ikke den mest motiverte dette året her. Men følelsen er i alle fall mer god en vond for oppgaven min.

Gammel 02-05-09, 21:03   #14
Skvetten
Passiv

Standard

Det går ganske fort og greit ja. Skriver vel samme oppgaven som deg og jeg er redd for at dette blir en merkelig oppgave. Bare jeg kommer gjennom så skal jeg være fornøyd. Er ikke den mest motiverte dette året her. Men følelsen er i alle fall mer god en vond for oppgaven min.

Jeg har spissformulert problemstillingen min så det kan hende den faller på steingrunn, men om jeg får den kjekke mannen som sensor så står jeg og litt til vil jeg tro.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.