Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Gavetips til mannen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-09, 09:16   #1
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Gavetips til mannen

Noen som har et tips? Har kjøpt en genser men tenkte å kjøpe noe til. Han ønsker seg sko men det synes jeg er enklest han blir med å plukke ut selv.
Finnes det noen kule/fine smykker for en mann som vanligvis ikke bruker slikt?

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 11:29   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gavetips til mannen

Hva med filmer, spill, musikk?
Gitarhero er stas!
Konsertbilletter, mange festivaler/konserter nå i sommer.
Postgirobygget kommer ut med ny cd 15 juni.

Gammel 12-05-09, 11:32   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke kjøpt smykker til en mann som ikke bruker smykker. Med unntak av mansjettknapper og slipsnål, dersom det hender han bruker slikt. Men en fin klokke, kanskje. Sånn ellers så bør man jo nesten kjenne noen for å komme med tips, men bøker, musikk og film er det jeg stort sett kjøper til alle jeg kjenner, så da foreslår jeg det her også. Eller en flaske cognac eller god vin, og/eller fine cognacglass, whiskyglass, martiniglass eller annet. En bok med drinkoppskrifter og en cocktailshaker, kanskje?

Gammel 12-05-09, 11:33   #4
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min blir i allefall veldig glad for musikk. Han er forholdsvis godt oppdatert på den fronten sjøl, men ved å liste opp eksempler på band/artister han liker, har jeg med hjelp fra FP-medlemmer og ansatte på Platekompaniet funnet musikk han ikke har kjent til fra før. Da har han blitt skikkelig glad!
Kunne gjort det samme med film også, egentlig.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 11:37   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg ville ikke kjøpt smykker til en mann som ikke bruker smykker. Med unntak av mansjettknapper og slipsnål, dersom det hender han bruker slikt.

Jeg tenkte det samme, men er sikkert preget av at mannen min aldri - ikke under noen omstendigheter - kommer til å bruke smykke. Men du har kanskje en formening om han i det hele tatt kan synes at et smykke er kult og om han vil bruke det?

Og ellers slenger jeg meg på bok som tilleggsgave. Eller en god herreduft. Kul laptop-veske hvis han bruker det.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 12:41   #6
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Hmm vanskelig altså! Jeg synes det er tøft med ringer som de bruker på tommelen, men de er vel dyre + at han kanskje ikke er så begeistret for det heller.
Litt sånt fint anonymt smykke synes jeg også er fint, men aner ikke om han liker sånt.
Tusen takk for tips! Får ta meg en runde å kikke litt på bokhandelen her.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 23:15   #7
lavendely
Singing in the rain

lavendely sin avatar

Medlem siden: May 2008
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Hva med et nytt belte....?

Gammel 14-05-09, 01:16   #8
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville absolutt ikke ha kjøpt smykker til en mann som vanligvis ikke bruker det, med unntak av fine mansjettknapper. Fin klokke er fint hvis han bruker klokke. Hvis du allerede har kjøpt en genser ville jeg sikkert satset på musikk/bok/parfyme? Ellers synes jeg opplevelser er fint. Konsertbilletter, en fin middag på en utvalgt restaurant eller en reise? Eller en gadget du vet han ønsker seg?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.