|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Gavetips til mannenNoen som har et tips? Har kjøpt en genser men tenkte å kjøpe noe til. Han ønsker seg sko men det synes jeg er enklest han blir med å plukke ut selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavetips til mannenHva med filmer, spill, musikk?
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Gavetips til mannenJeg ville ikke kjøpt smykker til en mann som ikke bruker smykker.
![]() |
#4 |
Originala
|
![]() Sv: Gavetips til mannenMannen min blir i allefall veldig glad for musikk. Han er forholdsvis godt oppdatert på den fronten sjøl, men ved å liste opp eksempler på band/artister han liker, har jeg med hjelp fra FP-medlemmer og ansatte på Platekompaniet funnet musikk han ikke har kjent til fra før. Da har han blitt skikkelig glad! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Originala
|
![]() Sv: Gavetips til mannen
Jeg tenkte det samme, men er sikkert preget av at mannen min aldri - ikke under noen omstendigheter - kommer til å bruke smykke. Men du har kanskje en formening om han i det hele tatt kan synes at et smykke er kult og om han vil bruke det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Gavetips til mannenHmm vanskelig altså! Jeg synes det er tøft med ringer som de bruker på tommelen, men de er vel dyre + at han kanskje ikke er så begeistret for det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Gavetips til mannenHva med et nytt belte....?
![]() |
#8 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavetips til mannenJeg ville absolutt ikke ha kjøpt smykker til en mann som vanligvis ikke bruker det, med unntak av fine mansjettknapper. Fin klokke er fint hvis han bruker klokke. Hvis du allerede har kjøpt en genser ville jeg sikkert satset på musikk/bok/parfyme? Ellers synes jeg opplevelser er fint. Konsertbilletter, en fin middag på en utvalgt restaurant eller en reise? Eller en gadget du vet han ønsker seg? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|