Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Behagelige pensko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-09, 08:41   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Behagelige pensko?

Ja, eksisterer i det hele tatt noe sånt?

Jeg er på utkikk etter pensko som er behagelige å gå med. Jeg har fått den ære av å gå i tog med 1.klassingen på 17. mai, men med de pumpsa jeg hadde tenkt å bruke på dagen, så blir det et langt, sammenhengende mareritt.
Sistnevnte kan kanskje sammenlignes med det å gå rundt i diverse skobutikker for å ta fatt på den oppgaven (som jeg for lengst har erfart at er sammenlignbart med å vinne i ¨Lotto), like "festlig" hver gang.

Så nå spør jeg her; Er det mulig å få tak i pensko til tverrplattføtter som er ytterst behagelig å gå med?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 08:48   #2
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Behagelige pensko?

Jeg er ikke tverrplattfot, men har funnet meg et par el naturista med ekstra dempende såle oppi. Det bør få meg gjennom dagen. Har brukt de noen dager nå da, for å gå de litt til.

Gammel 12-05-09, 17:33   #3
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har prøvd El Naturalista-sko i dag, men jeg synes de er fryktelig tunge. Det er vel rågummi-helen som gjør det.

Fant dog(!) et annet par (B&CO) som jeg allerede har blitt veldig glad i.

Gammel 12-05-09, 17:38   #4
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg skulle til å foreslå FP-skoen fra Camper. Den er veldig god å gå i.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 17:50   #5
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Jeg skulle til å foreslå FP-skoen fra Camper. Den er veldig god å gå i.

Ja, Camper er deilige sko, og jeg trenger minst et par til i løpet av sommerhalvåret.

Gammel 12-05-09, 18:02   #6
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror jeg trenger minst et par sandaler fra Camper til sommeren. Mannen derimot kan ikke fatte og begripe hva jeg skal med flere sko.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 18:05   #7
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har disse fra Roots, og de er veldig gode å gå i.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 18:54   #8
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Jeg tror jeg trenger minst et par sandaler fra Camper til sommeren. Mannen derimot kan ikke fatte og begripe hva jeg skal med flere sko.

Min er heller ikke videre forståelsesfull mht. skokjøp. Han fatter rett og slett ikke at skomoten forandrer seg, og ber meg om å bruke et av de 50 andre parene jeg har.

Gammel 18-05-09, 11:47   #9
Margrethe
Nybegynner

Medlem siden: May 2009
Margrethe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg bruker sorte ecco-sko i toget til 17.mai.......de er gode å gå i og ingen legger merke til dem.

Margrethe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.