|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Og så var det denne gangen, da
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Og så var det denne gangen, da.Vi har varmekable i yttergangen. For noen år siden kastet vi ut linoleumen og fikk ordentlige fliser. Det ble mye varmere med en gang. Flisene er også meget slitesterke.
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Og så var det denne gangen, da.Vi har kjøpt Alloc Commercial Laminatgulv til å ha både i kjøkkent og i yttergangen, sånne som ser ut som skiferfliser. Dette er visstnok et meget slitesterkt laminatgulv som skal tåle det meste. (dama i butikken sa de brukte det på en eller annen flyplass i England?)
98, 01, 08, (♥) Sist redigert av Huldra : 19-12-06 kl 13:44. Årsak: Måtte legge til noe |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Og så var det denne gangen, da.Vi har lite vindfang, og har 20*20 fliser i det (og varmekabler ja). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Og så var det denne gangen, da.Jeg driver og vurderer gummigulv til vår gang:
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Og så var det denne gangen, da.Jeg hadde uten tvil valgt fliser når jeg først var i gang.Tror du vil angre om en stund om ikke.
![]() |
#8 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Og så var det denne gangen, daVille valgt fliser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Og så var det denne gangen, daVi har fliser med varmekabler i vår gang, og er veldig fornøyde med det.
![]() |
#10 |
Etylbarbital
![]() Sv: Og så var det denne gangen, daFliser!
![]() |
#11 |
villende
|
![]() Sv: Og så var det denne gangen, daHer ser at det er stor enighet. Det blir fliser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren
![]() Sv: Og så var det denne gangen, daLekre begge to, Gaia. Tenk på at i et vindfang blir det fort skittent, veeeldig skittent Sist redigert av SmarteSmelt : 22-12-06 kl 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Og så var det denne gangen, da
Jeg skulle til å si litt av det motsatte; nemlig at det kan være lurt å ikke velge mange farger og mønster,for det blir man fort lei av. Jeg hadde gått for sorte eller koksgrå enkle fliser, men kanskje ikke i standard størrelse.
![]() |
#14 |
Erfaren
![]() Sv: Og så var det denne gangen, da
Tror ikke vi er uenige, jeg uttrykte meg sikkert litt dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Og så var det denne gangen, daDen kan jeg være med på. Ruglete er bra i så henseende, men ikke så lett å holde rent.
![]() |
#16 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Og så var det denne gangen, daOg nå ser jeg at du mener spraglete, ikke ruglete, og da er vi uenige igjen.
![]() |
#17 |
Erfaren
![]() Sv: Og så var det denne gangen, daNoen venner av oss har nettopp fått "sjakkbrett" vindfang. Med helt svarte og helt hvite fliser. Det ser skittent ut med én eneste gang. Hvert støvfnugg viser... De angrer som baaare det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren
![]() Sv: Og så var det denne gangen, daDa er vi sikkert det, ja... Jeg mener vel både spraglete og ruglete jeg da, men jeg ser jo at "spraglete" er et ille ord for det høres glorete ut, men jeg mener ikke det altså. Jeg finner bare ikke ordet, men fargenyanser (av samme farge) på en og samme flis, det er vel det jeg mener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Og så var det denne gangen, daVi skal gjøre noe lignende med gangen vår snart. Man kommer rett inn i gangen, tilstøtende rom har eikeparkett. Fra gangen skal vi ha trapp opp i 2. etasje, og trappa blir nok med eiketrinn. Vi kommer til å gå for lyse/nestenhvite vegger og mørkt gulv. Har tenkt på rektangulære, planslipte skiferfliser, kanskje det kan være noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Og så var det denne gangen, da.
Vi skal ha slikt gulv i vindfang, gang kjeller og vaskerom. Enten mokka eller kanvas. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|