|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin postkasse!Hva var problemet med posten sin? Utseende eller pris? (Den er jo fin i sin enkelthet og praktisk i størrelsen.)
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Vis meg en fin postkasse!Vi har denne fra posten. Syns den er veldig grei. God plass og pen å se på. Vi har den i stålfarge.
![]() |
#4 |
I mål
|
![]() Sv: Vis meg en fin postkasse!
Problemet med Postens er at 2 av husstandene i huset ikke liker den |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin postkasse!Nå vet jeg ikke hvor mye posten sin koster. Denne koster 850,- - det er kanskje i overkant.
![]() |
#7 |
I mål
|
Vi er 4 husstander. Så halvparten ja. Den andre halvparten har liksom ikke gjort særlig mye for å få dette her i land egentlig, så jeg er litt småfrustrert. Vi har ledet hele greia så det kom litt som en bombe at de begynte å foreslå andre postkasser NÅ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: Vis meg en fin postkasse!Ok, da må dere jo nesten høre på dem også. Du får skyndte deg ut i forveien og finne gode alternativer som dere liker som de kan få se på, slik at de ikke kommer deg i forkjøpet og bare presenterer overdådige rosemalte tre-postkasser.
![]() |
#11 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin postkasse!Skulle ønske jeg hadde bilde av "kunst"-postkassa vi har på hytta!
M(-04)&M(-07) Sist redigert av M&M : 12-06-09 kl 14:23. Årsak: ord manglet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
I mål
|
![]() Sv: Vis meg en fin postkasse!Jeg er kanskje litt sær for jeg synes Bruka kassen også er too much. Den passer kanskje noen steder, men 4 sånne på et bittelite rekkehus synes jeg blir veldig voldsomt. Jeg vil vel bare ha noe plain egentlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Denne hadde vi der vi bodde før (jeg kjøpte den fordi den var så rød og fin). Jeg mener å huske at den ikke tålte ruskevær så godt. Naboene deres vil sikkert ikke at posten skal bli våt. Jeg var helt bestemt på å ikke kjøpe den fra Bruka igjen.
![]() |
#18 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin postkasse!Vi har denne i stål. De røde, blå, svarte og grønne (hvit har jeg ikke sett) har jeg sett har en tendens til å falme i fargen, men den vi har, holder seg fint. Veldig fornøyd.
![]() |
|
|