|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() WallstickersJeg skal fikse opp soverommet, og har bl.a.tenkt å ha slike wallstickers på klesskapene. Har funnet noen på nettet, men vet noen om det finnes butikker i Oslo som selger slike? Jeg er på jakt etter noe i lilla og synes det er vanskelig å se fargen på skjermen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: WallstickersDe begynner å få slike på stadig flere steder. De har tilogmed et akseptabelt utvalg i den trauste lokale malingsbutikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: WallstickersDen lille søte butikken på Grønland Bazar, Detaljer het den i alle fall før, har hatt noen slike wallstickers. Har ikke vært innom der på evigheter så jeg vet ikke hva de har nå. Sist redigert av Jenna : 01-06-09 kl 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: WallstickersHer er noen som kan sende vareprøver: http://www.trendystickers.dk/no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wallstickershttp://www.hostbarn.no/kategori.php?...subkategori=21
![]() |
#6 |
med tunga på styret
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: WallstickersTakk for tips. Detaljer ligger rett rundt hjørnet fra jobben, og der fant jeg lilla sommerfuglstickers |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|