|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Skjer det noe i Bergen i dag?Akvariet?
![]() |
![]() |
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: Skjer det noe i Bergen i dag?Været ser foreløpig ganske greit ut. 13 grader, litt vind, sol med diverse lette skyer utenfor vinduet mitt.
![]() |
#7 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Skjer det noe i Bergen i dag?Du kan jo ikke forvente at det ikke skal være noen andre folk der det skjer ting da?
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Skjer det noe i Bergen i dag?Eh, selvsagt ikke. Men når det er torgdag så pleier det være pakket med folk. Jeg gidder ikke køgåing.
![]() |
#9 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Skjer det noe i Bergen i dag?Trenger du å gå akkurat på torget da? Der pleier det jo være ufremkommelig fra nå og til langt ut på høsten. Det finnes mye annet fint og roligere steder i sentrum enn akkurat bryggen, torget og fløybanen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skjer det noe i Bergen i dag?Skjønner Sitron veldig godt jeg!! Og etter hva jeg har hørt var det veeldig mange folk i byen igår. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|