Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tilbud på Guitar Hero Metallica på Obs

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-09, 12:48   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilbud på Guitar Hero Metallica på Obs

Sett med spillet + gitar koster bare 599,-, og bare spillet koster 299,-. (Til XBOX 360).

Vurderer å kjøpe gitarsettet, for man kan vel spille battles mot hverandre og sånt om man har 2 stk?

Gammel 16-06-09, 13:30   #2
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tilbud på Guitar Hero Metallica på Obs

Jepp. Spillet er gøy også, mye bedre enn de to siste. Låtene som ikke er Metallica kunne de spart seg dog, det var dårlige greier.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 13:32   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Låtene som ikke er Metallica kunne de spart seg dog, det var dårlige greier.

But of course.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 13:34   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja jeg så over den lista, så ikke noe interessant ut. Men grei underholdning. Favoritten til nå er fremdeles World Tour (har det, Legends of rock og GH2), men Metallica høres helt vanvittig rått ut. Gleder meg til å prøve det, nå går jeg bare rundt og "spiller" låtene på gitaren i hodet mitt.

Har du prøvd Aerosmith? Jeg er ikke så veldig fan, så jeg har ikke vurdert å kjøpe det. Men jeg bør kanskje skaffe meg Rock Band-spillene? Man kan bruke den vanlige GH-gitaren på de spillene, sant?

Gammel 16-06-09, 15:16   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Aerosmith var ikke det helt store. Svoger har det, og jeg var ikke imponert.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 14:17   #6
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja jeg så over den lista, så ikke noe interessant ut. Men grei underholdning. Favoritten til nå er fremdeles World Tour (har det, Legends of rock og GH2), men Metallica høres helt vanvittig rått ut. Gleder meg til å prøve det, nå går jeg bare rundt og "spiller" låtene på gitaren i hodet mitt.

Har du prøvd Aerosmith? Jeg er ikke så veldig fan, så jeg har ikke vurdert å kjøpe det. Men jeg bør kanskje skaffe meg Rock Band-spillene? Man kan bruke den vanlige GH-gitaren på de spillene, sant?

Rock Band-spillene er MILEVIS bedre enn Guitar Hero. Dersom du er lur kjøper du Rock Band 2 så kan du låne Rock Band 1 av noen og importere alle sangene over i Rock band 2 for en femtilapp (på Xbox i hvert fall). Så har du to spill for prisen av ett

GH:Aerosmith er ganske traurig men du kan bruke den vanlige gitaren ja.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 14:20   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Oj takk for tipset! Bruker XBOX 360 ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.