|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Hvilken blomst/plante er din favoritt?Jeg har gått en lang tur i kveld og har snust inn naturen rundt meg. Mitt favoritt-tre/busk er syrin. Jeg elsker lukten av syriner, det minner meg om min mormors hage i min barndom. Og jeg synes de er nydelige å se på.
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken blomst/plante er din favoritt?Alle ovennevnte er jo bare nydelige, det er ingenting som slår lukten av syrin.
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvilken blomst/plante er din favoritt?Akkurat nå blomstrer min enorme rodhodenrdon samtidig som sibiririsen er på sitt flotteste.
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvilken blomst/plante er din favoritt?Märtha-liljer. Ikke at vi har så mange av dem voksende fritt i nabolaget, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken blomst/plante er din favoritt?Syrin er jeg også veldig glad i, både pga lukten og utseendet. I tillegg føler jeg at syrinblomstringen bringer en positiv stemning med seg. Det er tidlig på sommeren, man ser fra til den varme lyse dager som man har foran seg, Jeg syns hagene er på det aller fineste akkurat når syrinen blomstrer. Jeg gleder meg liksom over det meste akkurat når syrinen blomstrer. Og når syrinen holder på å falme, kommer gullregn med sitt vakre flor som en god trøst. Gullregn i full blomstring er kanskje enda vakrere enn syrin, men lukter ikke og gir meg ikke den positive stemningen som syrin. Sist redigert av ElinM : 14-06-09 kl 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken blomst/plante er din favoritt?Akkurat nå er det nok Rose hagtorn treet som står i hagen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvilken blomst/plante er din favoritt?Åh, åh, åh! Valmuer.
![]() |
#9 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Hvilken blomst/plante er din favoritt?Lukten av brudespireaen når den blomstrer rundt 17. mai... da merker man at sommeren nærmer seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Hvilken blomst/plante er din favoritt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilken blomst/plante er din favoritt?Rhodondendron. Og peoner. Og hortensia.
![]() |
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken blomst/plante er din favoritt?Ranukler! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Hvilken blomst/plante er din favoritt?Jeg har alltid vært glad i storkenebb:
![]() |
![]() |
#20 |
Weeeee
|
![]() Sv: Hvilken blomst/plante er din favoritt?Masser av flotte blomster!
![]() |
|
|