Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tårer over Springsteen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-09, 13:24   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tårer over Springsteen

Er det normalt å få tårer i øynene når man leser konsertanmeldelser av konserter man ikke har vært på?

Jeg tror det var da jeg leste at han spilte The River som utløste det hele.
Skulle så gjerne vært der, merker jeg.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 13:26   #2
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tårer over Springsteen

Du er normal .

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 14:08   #3
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Det var en helt fantastisk konsert i går!
Springsteen var i knallform!

Jeg har ikke lest anmeldesen du sikter til men det høres ikke ut som noen overdrivelse.
Jeg har vært på en Springsteen konsert før, på Valle Hovin i 99. Dette var 100 ganger bedre. Bruce strålte!

Gammel 10-06-09, 14:12   #4
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hihi, jeg kunne nok gjort det, jeg også! Skulle gjerne vært på konserten i Bergen, men det ble litt langt unna... Var på konsertene i Oslo i fjor og i 94 (eller var det 95?) - sistnevnte var virkelig magisk - kjenner jeg får sommerfugler i magen bare av å tenke på den enda det er 15 år siden

LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 14:19   #5
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Neste gang han kommer hit til landet så skal jeg på konsert. Denne mannen er rå og jeg må innrømme at synet samt å høre på han behager

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 14:20   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fullstendig normalt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 14:21   #7
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Jeg gleder meg sånn til i kveld!

Gammel 10-06-09, 14:24   #8
Simone

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg skal og på konsert i kveld!

Gammel 10-06-09, 14:41   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt feil tråd å løpe rundt lykkelig i.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 14:49   #10
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Neste gang han kommer hit til landet så skal jeg på konsert. Denne mannen er rå og jeg må innrømme at synet samt å høre på han behager

Absolutt! :groupie:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 14:59   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Snakk om å være kongen på scenen! Jeg har sjeldent sett et så engasjert og lykkelig menneske på en scene, og jeg har sett en del etterhvert. Dette er en mann som lever og ånder for det han gjør. Han var rørende opptatt av noen små-jenter, hun ene som hadde "The River" skrevet med blå skift i pannen, fikk munnspillet hans etter sangen var ferdig.

Gammel 10-06-09, 16:08   #12
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Denne tråden er til å bli syk og dårlig av. Selv om jeg fikk tinnitus etter konserten i Spektrum, var det faktisk nesten verd det

Gammel 10-06-09, 17:57   #13
Sundae

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Moren min, 63, har vært på Springsteen konsert nå nettopp. Hun ante ikke hvem han var, da hun kjøpte billett.

Lillebroren hennes, på 50, ba henne bestille billetter og det gjorde hun...hun satt og strikket foran PC:n i 6 timer før hun kom igjennom. Hun tenkte at dette må jo være noe bra, siden det er så vanskelig å komme gjennom...så hun bestilte to ekstra billetter, til pappa og seg selv.

Så satte de seg på tåget når det ble konsertdags. Jeg spurte henne hva hun syntes dagen etter. "Vel, jeg skjønte ikke noe av det han sang, for det var jo på engelsk, men det var jo skikkelig god stemning og hyggelig der! Litt som et vekkelsesmøte! "

(Jeg aner ikke hvordan hun vet hvordan det er på vekkelsesmøter heller, men...)

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 18:12   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vekkelsesmøte er igrunn en grei sammenlikning. :been there - done a few:

Ellers: Unnelig - veldig unnelig på dere som bor i nærheten.

Gammel 10-06-09, 18:16   #15
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Er det normalt å få tårer i øynene når man leser konsertanmeldelser av konserter man ikke har vært på?

Jeg tror det var da jeg leste at han spilte The River som utløste det hele.
Skulle så gjerne vært der, merker jeg.

Du er ikke riktig rett. Jeg avskyr Springsteen

Gammel 10-06-09, 18:19   #16
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg feller tårer hvis noen TVINGER meg til å høre på Springsteen.

Gammel 10-06-09, 19:21   #17
kris
kross

kris sin avatar

kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjenner jeg er mer på linje med LilleBulla og Trulte her.

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 19:23   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg sier en ting her: Jeg synes det ser ut som om han trenger å bæsje når han synger jeg.

Tårer i øynene over konserter jeg ikke har vært på - klabert! Gledestårer tilogmed hvis det er Aqua. Eller deppetårer de luxe hvis det hadde vært siste Thåström - men der var jeg så da fikk jeg gledestårer isteden.

Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 19:50   #19
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Tenker at du kanskje er gravid?

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 19:56   #20
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg sier en ting her: Jeg synes det ser ut som om han trenger å bæsje når han synger jeg.

Her og? Du liker ham innerst inne - bare innrøm det.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.