|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Beste pris på helgetur til New York i september?Jeg planlegger helgetur med mannen i september, og lurer på hvor jeg kan finne den billigste reisen?
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Beste pris på helgetur til New York i september?Takk for tips. Ja, reisebyrå har jeg tenkt på. Må nok sondere terrenget litt.
![]() |
#4 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste pris på helgetur til New York i september?Vi var der nå i vår, da reiste vi fredag med retur tirsdag kveld. Da hadde vi masse tid.
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Beste pris på helgetur til New York i september?Takk for svar! Jeg har funnet billetter til 3700 per person, så det blir nok det billigste tror jeg.
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste pris på helgetur til New York i september?Kelkoo.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Beste pris på helgetur til New York i september?Takk Benzo, hva er dyrt da?
![]() |
#8 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste pris på helgetur til New York i september?Det er mye billig og bra på finn.no
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Beste pris på helgetur til New York i september?Har nå funnet passe bra hotell og fly til sammen 12000 for 2 personer, synes det virka greit nok egentlig, men må titte litt mer tror jeg.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste pris på helgetur til New York i september?Vi bodde på dette hotellet http://www.milfordplaza.com/ i påskeferien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Beste pris på helgetur til New York i september?
Jeg googlet faktisk hotellanbefaling nyc og fikk opp dette hotellet. Det må sjekkes ut.
![]() |
#12 |
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste pris på helgetur til New York i september?The Wanshington Square Hotel i Greenwich Village http://www.wshotel.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste pris på helgetur til New York i september?
Prisen var ikke så værst, det ligger rett ved times square, rommene er helt ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Beste pris på helgetur til New York i september?Vi var i New York tidligere i år, og bestilte direkte hos Continental. Fra torsdag til søndag kan bli litt knapt, vi reiste tilsvarende - men uansett hvor kort eller langt oppholdet er - man må alltid tilbake! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|