|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Forum for fedreJeg syns dette er kjempeflott. Et forum som bevisstgjør i forhold til farsrollen, og der gutta kan diskutere ut i fra sitt ståsted. En del temaer der som er interessante for enhver foreldre.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Forum for fedreJeg håper du ikke prøver å insinuere at FP ikke er et forum for fedre ...
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forum for fedreHvor stor er andelen? Mødreportalen passer vel best.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forum for fedreJeg synes siden ved første øyekast så bra ut, jeg.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Forum for fedreHuffda..... selvfølgelig ikke Lille Ru. Samtidig kan jeg skjønne at det kan bli mye dameprat her så jeg kan godt forstå at et eget fedreforum OGSÅ kan være fint. Men vi må ta godt vare på de mennene vi har her. Vi trenger dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Forum for fedreBlir ikke menn bevisstgjort her? Er ikke foreldreskap et samspill mellom både menn og damer?
![]() |
#10 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forum for fedreJeg skjønner ikke helt den kritiske holdningen. Ved første øyekast så det ut som et informativt forum, og det er vel ikke et misforhold mellom det at fedre kan være her og der.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forum for fedreHvem er det som er fedre her da? Kan noen andre vennligst tre frem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
<*(((<
|
![]() Sv: Forum for fedre
Nebbia, BenMurphy, Juste, HP, Mauser, Elias, Mett, Kjøkkenskriveren, Edvard, Ulvefar og undertegnede er de jeg kommer på i farta. Hva med deg, har du barn? |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
farsrollen, foreldre |
|
|