Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Pass

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-09, 22:01   #1
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pass

tok turen på Grønland i dag for å fikse pass til meg og ungene. Ble litt forsinket, så min plan om å være der halv åtte endte med at jeg var der først kvart over åtte.

Tenkte at det kansje var en 50 stykker foran meg da, men neida 08:16, å 103 foran meg i køen. Setter meg ned å tusler litt rundt, dette gikk da jaggu fort , å når det er 5 stykker foran oss i køen faller systemet ned .

Vi venta tolmodig, å endelig kom det opp igjen, å jeg var førstemann av meg og unga, å akkurat i det passet mitt var ferdig så hang systemet igjen
Mange ble irriterte,men det er jo ikke de som sitter bak skranken sin skyld, så hjelper jo ikke å kjefte på dem.

Men det hele endte med at vi dro hjem, å skal tilbake igjen i morra tidlig da å fikse pass til ungene.Håper på litt mer flaks da, å satser på å være tidligere ute da enn i dag

Forøvrig om det er flere som skal ha pass å bor i oslo så sto det at torsdager pleide å være de mest rolig i dagene der.

Størstemann takla ventinga særdeles bra, minstemann var litt mer kjei og grinete, må være noe som plager han men alt i alt så ble det en ok dag og vi er på farta igjen i morra tidlig.

Noen som vil krysse fingra for oss så vi slipper kaos i morgen også ?

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 22:06   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pass

Jeg så på nyhetene at det hadde vært lettere kaotiske tilstander. Men så lang kø så tidlig var jo helt vanvittig.

Lykke til i morgen. Håper dere fikk prioritering i køen.

Gammel 22-06-09, 22:08   #3
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det var litt kaotisk der ja. Var visst også detti ned over hele landet.

Håper jeg slipper det samme styret i morgen da, for selv om man ikke gjør så mye når man venter blir man utrolig sliten. Jeg er dødrtøtt i dag, å klar for senga, å egentlig uten å ha gjort noenting

Gammel 22-06-09, 22:13   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De sliter med systemet sitt rundt omkring, skjønner jeg. Da vi fiksa pass til oss og ungene i februar, ja da var systemet i Drammen nede. Jø og fyse så lang tid det tok.

Lykke til i morgen, håper det går greiere da.

Gammel 22-06-09, 22:17   #5
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Takk for det

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.