Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

En pust i bakken

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-06, 12:52   #1
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En pust i bakken

Ja det har jeg nå. Har fri fra jobb i dag, og dagen er avsatt til julerengjøring.

Nå kan jeg kryssa av på dagens liste:

- litt generell rydding
-rydde rommene til gutta
- støvsuge stue, kjøkken, ganger, soverom
- vaske bad/toalett oppe og nede
- re opp gjestesengene

Nå må jeg bare manne meg opp og fortsette. Kjøkkenet skal vaskes og gulvene skal vaskes.
Men så er det meste klart til jul. All maten er i hus, gavene er pakket inn, støvet er tørket og julepynten er på plass. Treet står klart til pynting i stua. Det skal ungene og jeg pynte i kveld. (vi pleier normalt å pynte lille julaften, men julebesøket vært kommer i morgen så da tar vi det i kveld).
Så i kveld og i morgen har jeg tenkt å slappe av (om jeg da ikke springer gal rundt etter et eller annet som er glemt). Må ut til en venninne i kveld med julekort og en liten babygave (hun fikk en gutt på søndag).

Hvordan ligger dere an i juleforberedelsene?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:39.