Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør man når noen legger til ved sin bøye?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-09, 19:32   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjør man når noen legger til ved vår bøye?

Vi har to bøyer utenfor hytten (eller akkurat nå er det bare en for en forsvant i vinter). Den ene ligger nok litt mer utenfor naboen enn oss, men den er vår. Der legger det ofte til båter, vi bruker den ikke om vi ikke får gjester. Jeg vil jo helst unngå å ha andre båter tett innpå meg og i tillegg så vet jeg ikke om det kanskje sliter på moringen (eller noe annet) at det ofte ligger båt der). Hva gjør man i følge "båtnormene" ved en slik anledning? Bare lar dem ligger der? Roper ut til dem at det er vår bøye? Skriver enda tydeligere på bøyen at den hører til vår eiendom og at den er privat (hvilket burde være helt gitt)?

Hva er normalt å gjøre i en slik situasjon?

Sist redigert av Pelen : 03-07-09 kl 21:08.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.