|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
![]() |
![]() Hvilken type er du?Er du av de som er tidlig ute, godt planlagt på forhånd ved ferier, turer og i hverdagen?
![]() |
#2 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Hvilken type er du?Jeg er tidlig ute, planlegger så mye som mulig og koser meg stort sett med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken type er du?Planlegging?
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvilken type er du?Jeg liker å planlegge, det er moro å se seg om etter alternativer og så gleder jeg meg liksom litt ekstra når jeg planlegger.
![]() |
#5 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type er du?Det kommer an på type ferie, men jeg vil beskrive meg som en god og stressfri organisator. I praksis vil dette si at jeg er god til å planlegge reiser hvor en rekke transportmidler og overnattingssteder må kombineres, samtidig som jeg er veldig avslappa ift pakking og timetables. Pakker samme dag, (hvis jeg ikke skal avgårde før kl. 7) og bruker lite tid på det, er superminimalistisk og vektfanatiker. Er presis, men ankommer ikke flyplassen flere timer i forkant. Det samme gjelder ved annen type transport. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type er du?Jeg har lyst til å være en planlegger, og jeg planlegger, skriver liste og alt mulig. Likevel hiver jeg ukontrollert ting inn i bilen og glemmer essensielle ting.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type er du?Jeg er nok ingen planlegger, og er sjelden ferdig med forberedelser i god tid. Likevel kommer jeg alltid i havn, og selv om jeg pakker rett før avreise har jeg alltid med det som trengs (og ikke masse unødvendig
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken type er du?Alltid ute i siste liten, deadline trigger meg så jeg venter på den jeg. |
![]() |
![]() |
#12 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hvilken type er du?Både jeg og gubben er planleggere og systematikere. Jeg er kanskje mer kontrollfreak enn han
![]() |
#15 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hvilken type er du?
Det kommer an på type ferie. Jeg kan vært flink også.
![]() |
#17 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvilken type er du?Jeg er tidlig ute og tror jeg har kontroll, men så viser det seg stortsett at jeg aldri har det likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvilken type er du?Sist jeg skulle ut å reise, så hadde jeg eksamen noen dager før, så jeg var redd jeg ikke skulle klare få ut fingern og vaske klær før avreise. Typisk meg å dra med enten masse våte klær i baggasjen, eventuelt måtte vaske på ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type er du?Jeg planlegger ikke, somregel så finner vi på hva vi skal dagen i forveien, og drar på morningsen.
![]() |
|
|