Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Din beste ferieopplevelse?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-09, 17:30   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Din beste ferieopplevelse?

Vi skal jo til Orlando om noen mnd, og jeg elsker planlegging av turer. Spurte sambo her en dag hvilken tur vi skulle planlegge etter Orlando. Han bare himlet med øynene, og mente tydeligvis at man gjør seg ferdig med en tur før neste tenkes på. Vel, sånn er ikke jeg. Planlegging er halve morroa! Jeg har hørt rykter om jobbtur til Praha til våren, men ingenting er bekreftet. Vi har ca 3 uker ferie neste år, og den tror jeg vi tar med vogna.

Men; hvilken tur burde vi vurdert å tatt? Hvor fant du perfekt feriestemning eller fikk oppleve noe helt spesielt? Jeg må ha noen reisemål i bakhodet til å lansere etter vi kommer hjem fra Orlando.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.