|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vær og psykeLar du deg psyke ned av været? Eller, lar du været påvirke deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vær og psykeJeg er ikke direkte værsyk, men kjenner at jeg er litt "tyngre" på de mørkeste vintermånedene - spesielt om det i tillegg ikke er snø, men slaps. Forøvrig er det bedre nå, for jeg sitter ved gulv-til-tak-vinduer på jobb, så jeg får liksom med meg alt lyset som er der ute. TIdligere satt jeg på kontor uten vindu - da var det verre.
![]() |
#3 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær og psykeJeg tror ikke jeg er spesielt værsyk, men ved langvarig varme så blir jeg sint og sur, og langvarig er egentlig langvarig, trenger ikke være mer enn 2 dager. Jeg eier ikke tålmodighet og tenker bare på att stakkars meg sliter.
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær og psykeJeg blir stressa og sur når det pøsregner når vi starter ferien.
![]() |
#6 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær og psyke
Veldig enig med Lykken.
![]() |
#7 |
:)
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Vær og psyke...
2004 ![]() Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Vær og psykeJeg blir ikke psykisk værsyk, men fysisk værsyk.
![]() |
#9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær og psykeJeg er værsyk ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Vær og psykeDet som går mest ut over psyke og humør hos meg er faktisk stekende sol og varme. Delvis fordi jeg blir sliten og "tappet" av det, men også fordi jeg føler et krav om å være mye ute og stråle over sommervarmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Vær og psykeDa det regnet i tre måneder i strekk her i forfjor vinter, DA trodde jeg virkelig at jeg skulle bli gal. Ellers så lar jeg meg ikke affektere i stor grad, men jeg merker jo at jeg takler lyse, tørre vintre bedre enn de mørke og stormfulle.
![]() |
#12 |
Det får jeg også, så da er jeg nok værsyk allikevel. Ved lummert vær, eller værforandringer får jeg enten migrene eller en vanvittig fæl hodepine som klemmer rundt hele hodet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Vær og psykeJeg er ikke værsyk, men påvirkes selvsagt av hvor mye i aktivitet jeg er; på vinteren er det tidligere kvelder, mindre "snakking over hekken" med naboen osv og jeg er nok noe mer passiv, dermed blir kroppen også "tyngre" og humøret kan følge med... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Vær og psykeTja! Jeg har en lei tendens til å bli slapp om våren jeg, vårtrøtthet som det kalles - selv om mange heller får energi da. Ellers er jeg ikke mye "værsyk", foruten at jeg får hodepine før og under tordenvær.
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Vær og psykeNei, jeg finnes ikke værsyk. Dvs jeg ble værsyk i april 2008 når sneen lavet ned og jeg var høygravid med bekkenløsning, da syns jeg det var kjipt. Men ellers så tar jeg været som det kommer jeg. Det er en av de få tingene man ikke kan gjøre noe med uansett så da orker jeg ikke bruke energi på å irritere meg.
![]() |
|
|