Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Prispressing på baderomsplater?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-09, 12:28   #1
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Prispressing på baderomsplater?

Vi skal pusse opp badet. Den er grei. Vi skal ha baderomspanel fra Alloc/Fibo Trespo. Den er grei. Men så skal vi også pusse opp med tanke på økonomi. Derfor tok jeg en liten runde innom de to nærmeste butikkene som selger plater, samt en ringerunde til de litt lengre unna. Byggern, som ligger en havtime fra meg hadde platene hundre kroner rimeligere enn min nærmeste butikk (Coop byggmix). Jeg ville aller helst ha slike plater (men i hvitt):

Men disse var rimeligere på grunn av at de var lagervare, så da sa jeg at jeg ville ha dem når de kom inn på lager igjen:

Så sitter man og surfer på nettet, og finner ut at coop obs bygg (en time + ferge) har tilbud på de øverste denne uken (og forrige uke også...) De koster nå bare 479 per plate, og er dermed plutselig det rimeligste alternativet. Men mannen på Obs Bygg sa til meg at det var ikke egentlig noen vits å sjekke platene der siden jeg har en byggmix rett i nærheten. Men her har de ikke tilbud, så da koster de 200 mer per plate. Det blir en forskjell på over 3000 kroner

Hovedspørsmålet er som følger: Tror dere jeg kan prøve å presse min lokale Byggmixbutikk? Eller er det bare frekt? Det er jo samme kjede sentralt, tross alt...

Gammel 12-07-09, 12:45   #2
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prispressing på baderomsplater?

Så klart du kan proeve! Det hadde jeg gjort. Vet forresten at min mor har gjort det samme på sin lokale Byggmixbutikk (som ikke ligger i en by, akkurat) og hun fikk en bra rabatt ved det. Lykke til.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:12.