|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() [Filmanbefaling] - PirateneGjengen bak Wallace og Grommit har laget piratfilm, og lykkes big time! (Kilde: youtube.com)
Sist redigert av Tallulah : 03-04-12 kl 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Filmanbefaling] - PirateneHvor gamle bør de være for å få utbytte av den? Passer den for 6-åringer?
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [Filmanbefaling] - PirateneTakk for anbefaling.
![]() |
![]() |
#9 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: [Filmanbefaling] - Piratene
Da satser jeg på at det passer for vår også. Jeg tror en tur på kino ville passet ypperlig denne påsken. Jeg humret i alle fall godt av den over her.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [Filmanbefaling] - PirateneNei, den er ikke dyster. Det er en scene hvor de kommer inn i et tåkefylt London, og Dronning Victorias velkomst plutselig blir litt skummel, men det er over på et øyeblikk og sånn man ler av etter at man skvatt. Ellers er filmen lystig og gøy og full av slapstick, ikke sånn som Kung Fu Panda med den ganske alvorlige bakenforliggende historien som sikkert virker ganske foruroligende på små barn som ikke helt skjønner alt.
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [Filmanbefaling] - PirateneJeg hadde minsten i fanget mye av tiden, og han syntest den var både litt lang og litt skummel. Men jeg vil tro det er veldig indivduelt. Han er litt tander for tiden.
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [Filmanbefaling] - PirateneDa tror jeg vi forsøker oss. Han er filmvant og pleier aldri å synes at filmene blir for lange.
![]() |
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [Filmanbefaling] - PirateneHiawata har også gått på kino fra han var to år, men det hender han marker i setet under kjedelige scener altså. Jeg tror det har litt med personlighet å gjøre også, ikke bare kinovanthet.
![]() |
#14 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: [Filmanbefaling] - PirateneVi vurderte den på lørdag, men det ble Lorax i stedet, p.g.a. aldersgrensen. Jeg får ta med eldstejenta og se den en annen dag.
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [Filmanbefaling] - PirateneDet var ikke snakk om marking i setet sitt. Det var mer snakk om vandring rundt i salen, hoiing og styr. Og vi var bare to voksne, så vi fikk kjørt oss. Heldigvis syntes flertallet av jentene at kinobursdag var veldig ålreit, men alle var visst ikke helt klare. Det var nok første tur på kino uten foreldre for en del.
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [Filmanbefaling] - Piratene
Oj, ja, det var litt anderledes. Det gjør ikke Hiawata altså.
![]() |
#17 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Filmanbefaling] - PirateneVeldig morsom film som anbefales på det varmeste. Vi tok med frøkna på fem og et halvt, og hun syntes nok at noen scener var skumle, men det gikk helt greit. Mot slutten var hun så engasjert at hun satt og hoppet i setet, hyttet med neven mot dronning Victoria og ropte at hun var slem
![]() |
![]() |
#19 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: [Filmanbefaling] - PiratenePoden vil aldri se de filmene jeg vil se, men jeg skal forsøke å lokke ham med på denne.
![]() |
|
|