|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trenger gavetips til min (vanskelige) mann.........................
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror" 06 08 Sist redigert av Ibidelma : 23-11-09 kl 08:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: trenger gavetips til min (vanskelige) mannGPS som kan brukes på tur |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: trenger gavetips til min (vanskelige) mannGPS var ikke så dumt. Men så kommer det vanskelige med slike elektroniske dubbeditter......jeg har ikke peiling
![]() |
#4 |
I endring
|
![]() Sv: trenger gavetips til min (vanskelige) mannJa det er forskjell på dem man har i bilen og bruker på tur. For turbruk vil en garmin 60cs eller 60csx være ett greit valg.
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: trenger gavetips til min (vanskelige) mannOm han går dagsturer, og er gramjeger, så hva med dette bittelille fine stormkjøkkenet, hvor man også får plass til gassboksen? Trangia har også en miniutgave, som er litt større, men mye billigere, koster omtrent 300,-:
![]() |
#6 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger gavetips til min (vanskelige) mannLagavulin 12 år.
![]() |
#8 |
Gjendekjeksfantast
|
![]() Sv: Trenger gavetips til min (vanskelige) mann
Huh? Du har funnet deg en mann som liker både spillkonsoller og friluftsliv, og på toppen av det hele er tilstrekkelig praktisk anlagt til å bedrive snekring, og så synes du han er vanskelig? Tenk om lista hadde stoppet etter spillkonsoller...!
![]() |
![]() |
#9 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger gavetips til min (vanskelige) mannEi wokpanne til å sette rett oppi bålet når han skal lage mat, eventuelt popcornkjele.
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Trenger gavetips til min (vanskelige) mann
Jeg bruker følgende taktikk når jeg handler slalåm- eller klateutstyr (som jeg ikke har peiling på) til min mann: Jeg går til en butikk som jeg vet er spesialist på slikt utstyr, ber om å få snakke med noen som har peiling og kjøper det dyreste de viser meg av det de anbefaler. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|