|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snart helsesøster
|
![]() Walking with dinosaurs.....noen som vet om det finnes ledige billetter?
![]() |
#2 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Walking with dinosaursIngen ledige billetter.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Walking with dinosaursMannen min kjøpte billettene for noen måneder siden og allerede da var det lite igjen. De ble revet bort utrolig raskt. Håper du finner noen, kanskje du kan se på Finn?
![]() |
#4 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Walking with dinosaursJeg har 2 stk til overs. Ikke 4 dessverre.
![]() |
#8 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Walking with dinosaurs
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Walking with dinosaursNå har vi faktisk bestilt oss i gøteborg, foreldrene til mannen min bor i borås ikke langt derfra. Bli med, Imma? Lørdag 10 oktober kl 11.15.
![]() |
#10 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Walking with dinosaursVi overnatter hos dem, tror ikke det er plass til fler, men kan evt høre.
![]() |
#11 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Walking with dinosaursHva betalte dere for bilettene? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|